Tattoo med barnets navn o.l.

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Det er mange som tatoererer barnets navn på eksempelvis armen osv, hva syns du om det?
Har du gjort det selv kanskje? I såfall hadde det vært koselig med et bilde:D

Greit hvis man bare skal ha et barn. Synes ikke det er noe stas å tattovere en stor tatovering av et barn/barnets navn, og så plutselig har man tre til. Og så lurer dem på hvorfor de ikke har fått plass på kroppen til tattovering, etc..

Litt mindre tatoveringer, hvis man skal ha flerne synes jeg er bare stas.

Generelt digger jeg tatoveringer.

Jeg skal ha det :-) Jeg venter nr. 3, og håper en gang jeg får nr. 4 også... Hvis og når jeg får 4 skal h*n selvsagt også ha navnet sitt der...
Skal ikke være kjempestor, og skal beregne plass til 4 navn!
Muligens nede på ankelen/leggen!

en slektning av meg, mann, har alle 3 dobbeltnavnene til barna sine bak på leggen, knallstilig og fint ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg liker tatoveringer, og liker de med en betydning bak. Men jeg er faktisk usikker på om jeg vil ha navna til barna mine. Nå er jeg gravid med første da, men utelukker ikke en til. Synes "alle" har det og det blir litt som tiårets trampstamp. Tror heller jeg vil velge noe som symboliserer dem om jeg skal ha noe

Enige med deg ;)

Har ein tattovering i nakken, det er stjernetegnet mitt.. Kommer nok te å gjør noe alla noe sånt viss eg ska ha tattovering av ungane mine og..

Jeg skal ha!;)

Skal ha på ribbeina! Navn og noe til sånn om jeg får fler kan de være samme sted!;)

Jeg har navnet og datoen til min eldste sønn tattovert på leggen. Skal tattovere navn og dato på minsten og bebisen også (under hverandre) ;)
Er fint plass til to navn til, skal ikke ha flere barn uansett :p
ImageUploadedByBV Forum1376300562.019078.jpg

Synes ikke det er fint i det hele tatt men smaken er jo som baken. Har aldri skjønt vitsen med det heller. Alle eller veldig mange har slike tatoveringer og det blir ikke noe spesielt lenger. Om jeg skulle fått meg tatto for å hedre (?) Barna ville det vært en diskré tattoo som ikke alle skjønner. Jeg hadde også blitt flau om mine foreldre gikk med navnet mitt tatovert på kroppen.

Unntaket er når det er en minnetatovering for noen som har gått bort.

---------------------------
Bruker mobilen nå :)

Jeg synes det er fint om det er gjort på en pen måte, om det går å skrive det. :P

Selv ønsker jeg mine på håndleddet eller rundt ankelen min. Kun forbokstaven deres med kanskje små stjerner og/eller hjerter :)

Jeg syns det ofte blir for mye, og som noen sier, å lage en stor tatovering av barn nummer 1 sitt navn, da må man jo følge etter med de andre barna.

Har ikke selv, men om jeg hadde ville det vært noe mer diskret, og jeg tror ikke jeg hadde puttet inn navnet f.eks, men kanskje en stjerne per barn eller noe slikt.

Jeg er litt delt. Tatovering er kun fint på godt trente kropper i mine øyne, og bare navn er kjedelig, da må den være litt spesiell, gjerne med en betydning for den personen.

Synes ærlig talt det er ganske så harry jeg. Det er en sånn ''mote'' greie som plutselig veldig mange har kastet seg på og da ser jeg ikke vitsen med det lenger. Blir det samme som å tatovere fødselsdatoen sin spør du meg. Du vet jo når du er født - hvorfor skrive det på kroppen da? Hvor kult er det å være 80 år og ha en haug med navn på ungene tatovert på deg.
Hadde vært dødsflau om moren min hadde tatovert mitt navn så jeg skal spare mine barn for det.

Kunne til nød gått med på en forkortelse - forbokstavene deres eller noe som ikke alle forsto. Litt mer interessant i mine øyne og hakket mer originalt.

Jeg har en liten tatovering av en rose på ankelen, og har planer om å tatovere inn barnas navn rundt den :)

Hadde. Tok coverup over den. Vil heller ha stjernetegna dems tror jeg. Ikke helt bestemt meg. Må få hu som tatoverer meg til å tegne så jeg får se først ;)

Do'h ! Fra mobilen vel ;)

Back
Topp