kiara07 Elsker forumet 29 Jan 2011 #1 Da har jeg Michelle med meg for alltid jeg oxo..tok bare navnet i først omgang, så får jeg se om det kommer mere seinere..
Da har jeg Michelle med meg for alltid jeg oxo..tok bare navnet i først omgang, så får jeg se om det kommer mere seinere..
mor2010 Elsker forumet 29 Jan 2011 #2 Fine[:D] ego ska ta i nakken men vet kje heilt Kossen an ska se ut ennå[8D]
*IdaTherese* Elsker forumet 29 Jan 2011 #4 Ser nesten ikke, for var så lite bilde. Men ser kjempefint ut![:D]
B bennylure Forumet er livet 29 Jan 2011 #6 ORIGINAL: *IdaTherese* Ser nesten ikke, for var så lite bilde. Men ser kjempefint ut![:D] [:D]
TITTIN72 Forumet er livet 29 Jan 2011 #8 - knallfin! - kunne tenkt meg i nakken jeg også...men, det blir litt mye med 4 navn der!! [;)]
kiara07 Elsker forumet 29 Jan 2011 #10 ORIGINAL: TITTIN72 - knallfin! - kunne tenkt meg i nakken jeg også...men, det blir litt mye med 4 navn der!! [;)] neida, bare forsett ned over..var faktisk ikke så vondt der.[:)]
ORIGINAL: TITTIN72 - knallfin! - kunne tenkt meg i nakken jeg også...men, det blir litt mye med 4 navn der!! [;)] neida, bare forsett ned over..var faktisk ikke så vondt der.[:)]