Tatt ut spiralen, MEN...

FjaseFrøken

Elsker forumet
...Det slutter jo ikke å blø[&:] Tok den ut på fredag å var da på 8.dagen med blødninger som tok seg opp den dagen... å det ser ennå ikke ut til at det har tenkt å gi seg[&:]
Blir bekymret jeg, kan et være noe galt?[8|]

Du kan jo ringe legen din for sikkerhetsskyld å høre hva svaret blir der. Jeg ringer som regel en gang for mye enn en gang for lite når det gjelder slike ting. [:)]
Kjekt om du kan svare på de spørsmålene jeg har spurt om akkurat soural siden du har hatt[:D] Er greit å høre andres erfaringer vettu.

ORIGINAL: miss zeta

Du kan jo ringe legen din for sikkerhetsskyld å høre hva svaret blir der. Jeg ringer som regel en gang for mye enn en gang for lite når det gjelder slike ting. [:)]
Kjekt om du kan svare på de spørsmålene jeg har spurt om akkurat soural siden du har hatt[:D] Er greit å høre andres erfaringer vettu.

Det minner faktisk akkuratt om spontan abort fra den gangen ejg hadde det, men er jo så liten sjans for å bli gravid med spiralen så kan ikke være det vel[8|]

Etter det jeg har hørt så kan man bli gravid utenfor livmoren med spiral og da spontan aboterer man ofte. Så det er faktisk mulig at det er det. Er mulig å bli gravid med spiral, men ender som regel i spontan abort.

ORIGINAL: miss zeta

Etter det jeg har hørt så kan man bli gravid utenfor livmoren med spiral og da spontan aboterer man ofte. Så det er faktisk mulig at det er det. Er mulig å bli gravid med spiral, men ender som regel i spontan abort.

Aha...kanskje det er det som er greia her da..hehe. Men det får man vel aldri vite[:)]

Back
Topp