Tatt ut spiral i dag

MOS1989

Andre møte med forumet
Jeg har vært og tatt ut spiral i dag så nå skal vi prøve å få nr 2. Har eggløsning på lørdag, legen lo litt av meg når jeg spurte om det var stor sjanse for at det gikk allerede da men er plutselig såååå klar ❤ andre som er klare for nr 2?
 
Jeg tok ut (kobber)spiral en mandag og hadde El ca onsdag. Satt på første pp. I 2012 altså. Startet prøvingen litt tidlig, i håp om vår/sommerbaby. Var innstilt på at det kunne ta litt tid. Ble februarbaby gitt :happy: Lykke til!
 
Jeg har vært og tatt ut spiral i dag så nå skal vi prøve å få nr 2. Har eggløsning på lørdag, legen lo litt av meg når jeg spurte om det var stor sjanse for at det gikk allerede da men er plutselig såååå klar ❤ andre som er klare for nr 2?

Jeg er klar! :greet025 Skal ringe til legen å få time for uttak av spiral så raskt jeg kommer hjem fra jobbreise! :D Hvor gammel er din første?
 
Jeg ble gravid når eggløsning allerede var overstått når spiralen ble tatt ut (ca 2 dager før). Holdt seg ikke der inne da, mistet 2 dager etter ikm. Men det kan ha vært uavhengig av spiralen, da jeg har opplevd det mange ganger før også. Eller det kan ha vært pga dårlige forhold pga spiralen.
 
Back
Topp