tatt ut egg i dag

pantera

pantera
fy flate det var vondt,men jeg fikk ut veldi mange egg. 25stk.
siden jeg er veldi oversstimulert må jeg vente til mars for å sett inn igjen.
litt trist det,men vi har jo ventet så lenge,så jeg må vel klare 2mnd til.

Wow !!!! 25 stk. !!!! Da må jo noen av de garantert bli befruktet.
Fryser de ned eggene ubefruktet da eller? Eller befrukter de og så fryser ned?

OJ, 25 egg. Det kaller jeg kraftig overstimulering. Uff da.
Krysser fingrne for at gullegget er blandt de egga.
DRIKK MASSE VANN!!! VELDIG VIKTIG!!!! Dette med tanke på overstimuleringen din.

Lykketil videre

Oii det var mange og gratulerer som eier av 25 egg... Det er garantert mange GULL egg der[:)]

Oi! det var mange! Var det vondt fordi det var mange? Men da er vel sjansen for at du får en hel haug på frys ganske stor da eller?

Kjedelig å vente helt til mars, ser den........ Tenk at da har du god tid til å klargjøre kroppen skikkelig, istedet for at den er overstimulert og utkjørt....

Jeg tenker at jeg antageligvis også blir overstimulert, siden jeg ble det under inseminasjonen...... da skulle det bare et par sprøyter til før det var altfor mange egg til å fortsette, så vi måtte avbryte første forsøk. Så jeg følger ekstra godt med på dere som er overstimulert og suger til meg deres erfaringer[8D]

ooooooi,det var mange egg!
blant de er gullegget vet du[;)]

signerer kanutten i henhold til vannet,husk å drikke masse!

klem eLLa

ORIGINAL: Camillas

Wow !!!! 25 stk. !!!! Da må jo noen av de garantert bli befruktet.
Fryser de ned eggene ubefruktet da eller? Eller befrukter de og så fryser ned?

de skal befrukte dem og total frys de.
får tlf i morgen om hvordan befruktningen gikk,er veldi spent

ORIGINAL: Blåmann

Oi! det var mange! Var det vondt fordi det var mange? Men da er vel sjansen for at du får en hel haug på frys ganske stor da eller?

Kjedelig å vente helt til mars, ser den........ Tenk at da har du god tid til å klargjøre kroppen skikkelig, istedet for at den er overstimulert og utkjørt....

Jeg tenker at jeg antageligvis også blir overstimulert, siden jeg ble det under inseminasjonen...... da skulle det bare et par sprøyter til før det var altfor mange egg til å fortsette, så vi måtte avbryte første forsøk. Så jeg følger ekstra godt med på dere som er overstimulert og suger til meg deres erfaringer[8D]

synes de startet alt for fort med uthenting av egg,før bedøvelsen funket.
og siden jeg hadde så mang egg poser ble det jo ekstra mange stikk.
har sovet nesten i hele dag,fikk beroligende 3 gange i hånda. de ble litt redde da jeg hyperventilerte,så de måtte gi meg masse å ro meg ned på.

jeg måtte passe vekten min famover,siden jeg er overstimulert. for det kan sammle seg masse veske i bukhulen,er veldi oppblåst fortiden.

wow det var mange ja[:)] Håper på super befruktning, så det blir en hel haug i frysen[:)] Masse masse god bedring og[:)]

OI :) det var jo maaaange :D satser på gullegg der ja ;)
Lykke til :D

Huff, kan tenke meg d gjorde vondt ja..
Jeg var på grensen til overstimulert selv.. fikk ut 20 egg, men etter en blodprøve så viste verdiene at jeg slapp å utsette innsettinga.
Satser på at det er mange sterke gullegg der![:D]

Jeg har forøvrig ett jeg ruger på nå og 10 på frys........[;)]

Oi, det var utrolig mange egg - trodde nesten ikke det gikk an, jeg[;)] 

Håper det er mange gullegg blant alle de 25[:)] I mars er du nok gravid vettu[:D]

ORIGINAL: Nesing

Oioi, det var jo i grunnen altfor mange, men vi får tro og håpe det er minst ett og aller helst flere gullegg blant disse. Godt du ikke får satt inn egg nå, selv om det selvsagt er kjedelig å måtte vente. Håper litervis med drikke og avslapning er det som skal til slik at overstimuleringen slipper taket. God bedring til deg! [:)][:)]

fikk vite i dag at det var 27 egg,men siden jeg var så overstimulert så var det bare 5 egg som var kjempefine egg som er befruktet.
de andre eggene var ikke fult så modne.
jeg er kjempe oppblåst i magen,håper det snart går over og det er vondt å gå.
så håper at morgendagen er mye bedre.

ORIGINAL: pantera

Oioi, det var jo i grunnen altfor mange, men vi får tro og håpe det er minst ett og aller helst flere gullegg blant disse. Godt du ikke får satt inn egg nå, selv om det selvsagt er kjedelig å måtte vente. Håper litervis med drikke og avslapning er det som skal til slik at overstimuleringen slipper taket. God bedring til deg! [:)][:)]

fikk vite i dag at det var 27 egg,men siden jeg var så overstimulert så var det bare 5 egg som var kjempefine egg som er befruktet.
de andre eggene var ikke fult så modne.
jeg er kjempe oppblåst i magen,håper det snart går over og det er vondt å gå.
så håper at morgendagen er mye bedre.

Det er jo nettopp sånn det ofte blir. Mange egg, men gjerne få av god nok kvalitet. Supert at fem av dem ser gode ut og du skal se mars blir lykkemåneden din ! Slapp av og forsøk å komme deg igjen etter egglegging av dimensjoner [;)]. (håper du ikke blir lei deg når jeg skriver det på den måten, det er ment som en spøk selvsagt). Vi er jo verpehøner her inne i perioder, så.....

det går bra,sjønner spøken din.
men ville heller ha hatt mindre anntall egg og men go kvalitet på de fleste.
men men det er vel ikke noe jeg får gjort med,får håp jeg bare trenger 1 egg og at jeg har 4 tilgode...

Back
Topp