Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke for å kuppe tråden men jeg lurte på noe angående de første skrittene.
Min klarer å gå 3-4 skritt mellom to personer, men har aldri sluppet seg selv og gått på eget initiativ.
Begynte deres slik også?
Og når begynte de å gå på eget initiativ?![]()
Ikke for å kuppe tråden men jeg lurte på noe angående de første skrittene.
Min klarer å gå 3-4 skritt mellom to personer, men har aldri sluppet seg selv og gått på eget initiativ.
Begynte deres slik også?
Begge begynte med å slippe taket å stå uten støtte, 2-3 mnd før de første skrittene. Eldste gikk slik som du sier, mot en person og ikke på eget initiativ. Så begynte han å ta noen skritt mellom feks bordkanten og noe annet å holde seg i. Så ble det mer og mer av det men etter mye oppmuntring fra meg om å slippe og gå mot meg.Ikke for å kuppe tråden men jeg lurte på noe angående de første skrittene.
Begynte deres slik også?
Her tok det vel ca. 4 uker fra hun tok sine første skritt til hun begynte å gå ordentlig. Hun tok noen skritt rett før hun ble 11 måneder og begynte å gå rett før hun fylte 1 år.Ikke for å kuppe tråden men jeg lurte på noe angående de første skrittene.
Begynte deres slik også?
Tok ca 1 mnd med eldste her også.Her tok det vel ca. 4 uker fra hun tok sine første skritt til hun begynte å gå ordentlig. Hun tok noen skritt rett før hun ble 11 måneder og begynte å gå rett før hun fylte 1 år.
Når hun først knakk koden gikk hun hele tiden.
Begge begynte med å slippe taket å stå uten støtte, 2-3 mnd før de første skrittene. Eldste gikk slik som du sier, mot en person og ikke på eget initiativ. Så begynte han å ta noen skritt mellom feks bordkanten og noe annet å holde seg i. Så ble det mer og mer av det men etter mye oppmuntring fra meg om å slippe og gå mot meg.
Yngste kan reise seg opp midt på gulvet uten å holde i noe, så kanskje hun begynner slik![]()
Her tok det vel ca. 4 uker fra hun tok sine første skritt til hun begynte å gå ordentlig. Hun tok noen skritt rett før hun ble 11 måneder og begynte å gå rett før hun fylte 1 år.
Når hun først knakk koden gikk hun hele tiden.
Hehe. Her er det knebøyDa er det nok ikke lenge før hun går ordentlig her heller dahun prøver å reise seg uten å holde seg i noe men det ender bare med rumpa i været, litt ting i overkroppen enda
![]()