Tatt på senga!

malena

Flørter med forumet
Etter å ha tatt en negativ test for noen uker siden slo jeg fra meg at jeg var gravid.Men,ingen mens kom,og idag tok jeg en ny,den var veldig positiv.Har hørt om dette før, men har ikke trodd det i dette tilfellet,da jeg er frisk og rask,det eneste som har vært litt uvanlig er såre brystvorter!
Huff,har ikke levd som om jeg var gravid,klassefester og tøys,har dårlig samvittighet,men jeg var jo helt sikker på at jeg ikke var gravid!Har noen opplevd lignende?

Har ikke opplaved lignenede, men GRATULERER! [:D]

Gratulerer!

det samme skjedde vennina mi, men jeg har ikke opplevd det samme.
men gratulerer så mye med spiren i magen [:D]

GRATULERER MED POSITIV TEST...

Gratulerer med positiv test!

Gratulera med ein posetiv test[:)]
Eg tok ein test før bryllup t mor mi og da va dn negativ.
men så tok eg ein test nåken vk seinare og da va da posetiv[:)]
eg hadde og såre prystvorte ikkje nåke meir..
Så hadde nåke lignande så dg..

Det skal forresten ikke være noe farlig at du har drukket osv. før du fant det ut. Du deler ikke blodbaner med fosteret så tidlig i svangerskapet, så det skal ikke være skadelig for den lille. [:)]

Gjelder det nikotin også, eller? Når er det vi deler blodbane da???

Lurer bare på om det samme gjelder for nikotin, kan noen svare? Når får babyen samme blodbane som oss??

Eg har desverre kje peiling.. røyker sjøl[&:]

Jeg har fått beskjed om at det ikke er farlig de 3-4 første ukene, så dere har nok felles blodbane nå sunway..

gratulerer med spiren[:D]

Hei! Jeg testet negativt 8 dager etter at mensen skulle ha kommet. Fant det ut hos legen og da var jeg i 7 uke! Jeg mistet desverre babyen vår i uke 12. (Dette var i juni) Jeg har nå igjen gått 8 dager over mens, og er helt på tuppa!!!! Håper inderlig at der er en liten spire i magen nå!!! Snakket med helsesøster i dag og hun sa at det ikke ar uvanlig. Vi må bare forsette å teste!!! Lykke til!![;)]

gratulerer med positiv test, lykke til fremover[:)]

Back
Topp