Tatt Ny Test

x1x*HåperPå2011*

Andre møte med forumet
Ja da var jeg og kjøpte enda en test(eller det vil si tre...) Jeg er gal føler jeg.. Men må ha bekreftelse på at jeg faktisk er gravid hele tiden  Den lyste gravid mot meg, så det er jo ingen tvil Er bare så redd og nervøs i store perioder av dagen. Har jo mistet to ganger tidligere i uke 5-6  Men foreløpig ser alt veldig bra ut her nå 

Så gøy :)

jeg krysser fingrene for deg :) Kjenner jeg også at jeg er veldig nervøs, men vi får ta dag for dag
[:)]

Lykke til videre

skjønner deg godt, Tenker at det kan gå galt hele tiden selv, Tok også en test i dag. den ble positiv før jeg rakk å tisse på den nesten.

Gratulerer masse med spiren og velkommen! [:)]

Jeg har tatt 17 billigtester og en digital siden 11 dpo jeg [8D]

Gratulerer med nok en positiv test.. [:D]

Vært å kjøpt meg par nye Quick Respons tester i dag selv.. den jeg har brukt sist.. da fikk jeg frem en TYDELIG strek med en gang.. 3 uker siden ca.. men nå føler jeg det er lenge siden jeg har fått bekreftet det, så skal ta en i morra tidlig. Nærmer seg tida da vi snart vil si det til familie osv og det klarer jeg ikke før jeg har en sterkt positiv test.. se at streken ikke har blitt svakere osv..

Nei det er noe med det og få det bekrefta IGJEN og IGJEN liksom [:D] hehe.. Sa det til svigers i stad og det gikk over alle forventninger!! Er så glad nå [:)] Har jo sagt det til mine foreldre, det var liksom ikke så vanskelig [;)] Så nå vet de nærmeste det, og det var litt godt å få sagt det. Men fikk også sagt at det er veeeeldig tidlig enda! Krysser fingrene for oss alle her inne, dette må gå bra! [:D][:)][8D]

er så herlig med disse testene[:D] 

Back
Topp