Prøverpånr4 Forelsket i forumet Desemberlykke2017 16 Apr 2017 #1 Da sier jeg meg fornøyd med testingen 5+4 Vedlegg IMG_1702.JPG 164 KB · Visninger: 52
A ~allegodetingerfire~ Elsker forumet 16 Apr 2017 #2 Prøverpånr4 skrev: Da sier jeg meg fornøyd med testingen 5+4 Klikk for å utvide … Så deilig å endelig få den jeg venter på min men må vel vente litt til
Prøverpånr4 skrev: Da sier jeg meg fornøyd med testingen 5+4 Klikk for å utvide … Så deilig å endelig få den jeg venter på min men må vel vente litt til
Prøverpånr4 Forelsket i forumet Desemberlykke2017 16 Apr 2017 #3 ~allegodetingerfire~ skrev: Så deilig å endelig få den jeg venter på min men må vel vente litt til Klikk for å utvide … Ja veldig deilig jeg så du hadde fått 2-3 uker alt jeg krysser fingrene for tvillinger hihi! Du får nok 3+ ganske snart
~allegodetingerfire~ skrev: Så deilig å endelig få den jeg venter på min men må vel vente litt til Klikk for å utvide … Ja veldig deilig jeg så du hadde fått 2-3 uker alt jeg krysser fingrene for tvillinger hihi! Du får nok 3+ ganske snart