Tatt i fotoboks

Lille_my_89

Elsker forumet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Påskekyllingene 2020
For en liten uke siden fikk jeg det røde blinkende lyset i en fotoboks. Noen andre som har blitt tatt i fotoboks og kan svare på hvor lang tid det tok før dere mottok brev/innkalling fra politiet? Er bare noen uker til jeg skal ut i permisjon og håper å få dette ut av verden før da[emoji4]

For en liten uke siden fikk jeg det røde blinkende lyset i en fotoboks. Noen andre som har blitt tatt i fotoboks og kan svare på hvor lang tid det tok før dere mottok brev/innkalling fra politiet? Er bare noen uker til jeg skal ut i permisjon og håper å få dette ut av verden før da[emoji4]
Mannen min sier 14 dager til 3 uker. Han har hatt litt av de i sin langtransportsjåførtid [emoji57]

Er riktignok mange år siden nå, og før det nye prikksystemet. Men da jeg fikk tatt bilde så tok det 3 mnd før det dukket opp brev om jeg godtok boten. Brevet kom fredag den 13 [emoji13][emoji23]
Var ingen innkalling eller noe den gangen.
Men det spørs kanskje hvor fort man har kjørt?

Er riktignok mange år siden nå, og før det nye prikksystemet. Men da jeg fikk tatt bilde så tok det 3 mnd før det dukket opp brev om jeg godtok boten. Brevet kom fredag den 13 [emoji13][emoji23]
Var ingen innkalling eller noe den gangen.
Men det spørs kanskje hvor fort man har kjørt?

3 mnd[emoji33] det var fryktelig lenge, da tror jeg nok jeg ringer inn før den tid for å fortgang på det. Skulle jeg være så uheldig å miste lappen(tror ikke det) er det bedre at det er i permisjonen enn når jeg skal tilbake i arbeid hvor jeg er avhengig av bilen[emoji33]

3 mnd tok det her men mange år siden da

Håper virkelig at de er litt mer effektive, hvordan i huleste kan det ta så lang tid. De får jo bilde og data med hvor fort jeg kjørte[emoji33]

Aner ikke.
Du er sikker på at det var overtredelse og ikke sånn boks med gjennomsnittsmåler? De blinker jo uansett...

Aner ikke.
Du er sikker på at det var overtredelse og ikke sånn boks med gjennomsnittsmåler? De blinker jo uansett...

Den blinket med mange røde prikker, så ganske sikker på at jeg ble avfotografert. Har ikke kjørt så mye i det området, men har skjønt at jeg nok lå over fartsgrensen[emoji20][emoji26]

Ut fra det jeg har hørt er de veldig kjappe hvis det er veldig alvorlig. Dvs mange prikker/førerkorttap osv.

Ut fra det jeg har hørt er de veldig kjappe hvis det er veldig alvorlig. Dvs mange prikker/førerkorttap osv.

Får satse på at at er et godt tegn at jeg ikke har fått bot enda da[emoji85] hater uvisshet. Vil liksom bare fikse opp å bli ferdig!

Spørs på farten og hvilken grense som var på veien. Jeg fikk blink i 80 sona, lå vel da i 86-88 et sted, fikk aldri noe bot[emoji23]

Jeg er sikker på at jeg får bot for dette var 50 sonen og kjørte nok fortere enn det:’[emoji57]

Eksen sin far ble tatt en gang, fikk brev etter 3-4 mnd med at han hadde mistet førerkortet for så og så lang tid pga det

Back
Topp