Tatt gravidbilder?

MissSiddis

Forelsket i forumet
Er førstegangs fødende og fikk endelig tatt gravid bilder sist uke. Ble nydelige bilder med den fine magen, meg å sambo så lykkelige som vi er, portretter osv, mange i sort hvitt og er kjempe fornøyd og såååå glad vi fikk gjort det :)
Disse skal ikke på sosiale medier men i album hjemme og noen av de fineste på veggen på soverommet.

Har dere tatt?:)

Jeg tok hos fotograf da jeg var 35 uker på vei. Mine skal også inn i et album hjemme, og ikke ut på sosiale medier ;) kjempefornøyd, og veldig glad for at jeg gjorde det. Blir gøy å ha som minne når magen er borte :)

Jeg tok forrige mnd, da sammen med min sønn. Men ble liksom enten meg alene eller han alene... men glad jeg gjorde det for det virker som at dette var siste gang jeg var gravid. Savner det litt men samtidig ikke :)

Ja tror det er et fint minne å ta vare på:) Prøvde å drøye det lengst mulig men var også redd at bebisen plutselig skulle komme haha:p

Mannen tok av meg her hjemme, han er ikke spesielt flink men jeg ble veldig fornøyd :)

Jeg hadde tenkt å få tatt noen hjemme om ikke annet, men det rakk vi ikke før frøkna ville ut :P har et par ganske fine av meg fra vi var i 70årsdagen til svigerfar, men typiske gravidbilder er det jo ikke :P

Jeg hadde tenkt å få tatt noen hjemme om ikke annet, men det rakk vi ikke før frøkna ville ut :P har et par ganske fine av meg fra vi var i 70årsdagen til svigerfar, men typiske gravidbilder er det jo ikke :P

Hehe er ikke det typisk:p
Du fikk ivertfall noen fine bilder med magen da:):)

Fikk ei venninne som er fotograf til å ta i uke 35 :-) Veldig koselig å ha, og samboeren syntes de ble så fine at han vil ha alle opp på veggen :-)

Fikk være modell for en på fotofagskolen i uke 36, veldig artig :) Og gøy å ha, men tror ikke det blir så mye veggpryd av det, tok mange av dem i undertøy :P

Har et dårlig bildet av bare magen tatt i 6 måned eller noe. Skikkelig dumt at vi ikke tok noe ordentli. Bare utsatte og utsatte og plutselig kom hun.

Fikk være modell for en på fotofagskolen i uke 36, veldig artig :) Og gøy å ha, men tror ikke det blir så mye veggpryd av det, tok mange av dem i undertøy :P

Slike bilder blir vel mer for oss foreldre å se tilbake til å ha som minner og foto :) Var ikke så mange med klær på her heller lissom Hehe;)

Back
Topp