NV94

Blir kjent med forumet
Jeg blir litt flau av å skrive det her, men jeg har misforstått fullstendig bruken av Letrozol. Jeg trodde man skulle bruke pillene i 8 dager fra fjerde mensendag….. og ikke fra dag 4-5-6-7-8 … så jeg har åpenbart tatt dobbelt så mye tabletter enn hva jeg skal.

Jeg har nå fått mensen, mindre enn en uke siden jeg hadde mensen sist. Hva gjør jeg nå? Begynner på nytt med pillene etter denne mensen? Eller skal jeg ta pause ut måned til neste måned? Herlighet, er det mulig…

Har sendt melding til gyn for å høre (var hos han på undersøkelse i dag, men nevnte ikke at jeg tok pillene i 8 dager).

Shit, noen som har vært så fjerne og gjort det samme selv?
 
Ville kanskje tatt en pausemåned. Da jeg fikk Letrozol fikk jeg beskjed om å ta det annenhver syklus. Men ser det står i felleskatalogen at noen pasientgrupper tar dette legemidlet i lengre perioder. Så det er nok ikke farlig at du har tatt de noe lengre enn du skulle. Men uansett lurt å høre med gynekolog :)
 
Ville kanskje tatt en pausemåned. Da jeg fikk Letrozol fikk jeg beskjed om å ta det annenhver syklus. Men ser det står i felleskatalogen at noen pasientgrupper tar dette legemidlet i lengre perioder. Så det er nok ikke farlig at du har tatt de noe lengre enn du skulle. Men uansett lurt å høre med gynekolog :)
Takk for svar <3 skal gjøre det!
Jeg ser at blødningen har stoppet, kjenner bare stikk i underlivet. Tror du det er sånn at eggløsning kommer alikevel denne uken? Eller har jeg tukla veldig med syklus nå og at jeg rett og slett ikke får eggløsning før neste mnd? Har riktignok eggløsning av meg selv:)
 
Ville kanskje tatt en pausemåned. Da jeg fikk Letrozol fikk jeg beskjed om å ta det annenhver syklus. Men ser det står i felleskatalogen at noen pasientgrupper tar dette legemidlet i lengre perioder. Så det er nok ikke farlig at du har tatt de noe lengre enn du skulle. Men uansett lurt å høre med gynekolog :)
Og forresten - ble du gravid med Letrozol?
 
Nå har ikke jeg pakningsvedlegget, mulig du har det selv i nærheten. Min ligger i campingvogna da jeg tok de der. Men mener å ha lest i det at for stort bruk av medikamentet kan føre til beinskjørhet, dette vil jeg tro at gjelder om du bruker det over lang tid og ikke bare over noen dager. Produktet er også egentlig til de som har brystkreft, og da vil jeg tippe de må ta dette flere dager enn det vi gjør. Men tror også det sto at man skulle ta kontakt med giftsentralen om man fikk i seg for mye, men da tipper jeg det gjelder om noen har funnet dem å trodd det var sukkertøy. Men tipper du vil få vite av gyn om du kan ta som normalt neste måned eller om du må vente en måned. Dobbel kur har jeg bare fått lov til å ta i max 3 måneder. Men så har jeg gått noen måneder på enkel kur først. Men etter 3 måneder her så må jeg ta en pause tror jeg min gyn mente.
 
Takk for svar <3 skal gjøre det!
Jeg ser at blødningen har stoppet, kjenner bare stikk i underlivet. Tror du det er sånn at eggløsning kommer alikevel denne uken? Eller har jeg tukla veldig med syklus nå og at jeg rett og slett ikke får eggløsning før neste mnd? Har riktignok eggløsning av meg selv:)
Ja jeg vil tro eggløsning kommer uansett, mtp du har eggløsning av deg selv i utgangspunktet og at Letrozol vil booste eggløsning. :)
Ja jeg er blitt gravid, men tror ikke det var Letrozol som gjorde det.
 
Kan forresten hende el kommer litt senere enn vanlig pga letrozolen, jeg vet ikke men normalt får man eggløsning innen 10 dager etter man har tatt siste pille letrozol, men innen 10 dager burde el komme, hvis du slutter blø igjen nå :)
 
Ja jeg vil tro eggløsning kommer uansett, mtp du har eggløsning av deg selv i utgangspunktet og at Letrozol vil booste eggløsning. :)
Ja jeg er blitt gravid, men tror ikke det var Letrozol som gjorde det.
Håper det! Blødningen stoppet i går også begynte den i dagtidlig.. er bekymra for denne blødningen (hva det vil si). Håper jeg ikke har tullet til syklusen… Gyn har enda ikke ringt, purret på dem i dag og de sa de skulle se på det med en gang, men ikke hørt noe..

Så bra du har blitt gravid, uansett<3
 
Back
Topp