Tatt enda en test....

HeidiB

Elsker forumet
hvor dum går det an å bli...
Jeg har plutselig fått det for meg at jeg må få bekreftet at alt er i orden.. er 8+0 i dag men ikke tatt UL enda..
Så i lunsjen kjøpte jeg en ny test! Aldri hørt om dette merke før, Lloyds pharmacy pregnancytest, den ble positiv med en gang men har fått for meg at den er for svak...
Noen som kan hjelpe meg her.... :(

Vedlegg

• IMG_1221.JPG
    IMG_1221.JPG
    512 KB · Visninger: 83
Det tror jeg går helt fint. Den er jo positiv!
Om du er urolig så kan du jo kjøpe en test til? Eller bestille en TUL? håper du ikke er så urolig nå

hvor dum går det an å bli...
Jeg har plutselig fått det for meg at jeg må få bekreftet at alt er i orden.. er 8+0 i dag men ikke tatt UL enda..
Så i lunsjen kjøpte jeg en ny test! Aldri hørt om dette merke før, Lloyds pharmacy pregnancytest, den ble positiv med en gang men har fått for meg at den er for svak...
Noen som kan hjelpe meg her.... :(

skjønner hva du mener. er ikke lett å slutte å ta disse testene. slik jeg har forstått det, så kan hcg hormonet bli forhøyt og da blir testene svakere. for de forskjellige testene har også maks grense på hvor mye hcg de reagerer på, alt er nok bra. du får bare prøve å slutte med disse testene :) selv om det er lettere sagt enn gjort

nå googlet jeg :) og det er flere som skriver og har fått beskjed av jordmødre at rundt uke 8 er det faktisk vanlig at testene blir svakere igjen. nettopp fordi hcgen er så høy at testene blir svakere. dette kalles Prozone-effekten

nå googlet jeg :) og det er flere som skriver og har fått beskjed av jordmødre at rundt uke 8 er det faktisk vanlig at testene blir svakere igjen. nettopp fordi hcgen er så høy at testene blir svakere. dette kalles Prozone-effekten
Åh tusen takk, det hjalp å høre :) Må ikke tulle og kaste bort mer penger på tester nå...
Er bare vanskelig å tro helt på at alt er bra uten å ha vært på UL..

Åh tusen takk, det hjalp å høre :) Må ikke tulle og kaste bort mer penger på tester nå...
Er bare vanskelig å tro helt på at alt er bra uten å ha vært på UL..

nei nå er det like greit å stenge lommeboken for testene. og heller bla opp på UL hehe. skjønner godt hva du mener, jeg vil ikke helt tror på det jeg heller før jeg har sett det. så jeg skal på ul om ikke så mange ukene :)

nei nå er det like greit å stenge lommeboken for testene. og heller bla opp på UL hehe. skjønner godt hva du mener, jeg vil ikke helt tror på det jeg heller før jeg har sett det. så jeg skal på ul om ikke så mange ukene :)

Skal på Rikshospitalet 2 mai, men da for å ta en blodprøve. De henviser visst videre til TUL men får vite først da når vi får time til det.. håper det ikke tar for lang tid

Hvor mange uker er du når du skal på UL? Har du bestilt privat?

Lurt å legge vekk testene nå ja :) men man lærer alltid noe nytt her inne, var ikke klar over det at testene ble svakere rundt uke 8 hadde et eget navn :) bedre å heller bestille tul, jeg selv skal 11.mai (10+?, ikke regnet). Jeg bestilte hvertfall privat, da det ikke er noen ordentlige grunner for det :p

Back
Topp