Tatt det bort:)

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
Høres ut som du kanskje bør ringe ambulansen? Høres skummelt ut. Få det sjekket iallefall!! 

Nei, føler meg bedre nå, men hva pokker hva det?
Hvorfor ringe føden når du ringer oppriktig beskymret å får beskjed om at de ikke kan hjelpe deg om det er abort som skjer og du er 23 uker på vei. Nei føden holder jeg meg langt unna. Ringer legen i morgen om jeg blir slik igjen. Men lurer på om noen hadde opplevd noe lignende!

søteste skrev:
Nei, føler meg bedre nå, men hva pokker hva det?
Hvorfor ringe føden når du ringer oppriktig beskymret å får beskjed om at de ikke kan hjelpe deg om det er abort som skjer og du er 23 uker på vei. Nei føden holder jeg meg langt unna. Ringer legen i morgen om jeg blir slik igjen. Men lurer på om noen hadde opplevd noe lignende!

I og med at du opplevde det som meget ubehagelig og skremmende, så ville jeg ha ringt noen. Det kan høres ut som blodtrykksfall, som jeg har hatt mye, men det kan også være noe verre. Det er umulig å vite. Føden kan som regel hjelpe med sånt, selv om du har hatt en dårlig opplevelse med en fødeavdeling tidligere.

Tøsa! skrev:
Spist for lite?

Spist bare for ett par timer siden. Hører med legen i morgen jeg, virker som det er på vei til å gi seg nå. Så da prøver jeg heller å sove litt. 

Gjør det :)

Back
Topp