Tatt Cyclogest i søvne - hva gjør jeg?

Sirius-B

Andre møte med forumet
Dette er jo en helt absurd problemstilling, men jeg har altså klart å ta Cyclogest i søvne i natt. Jeg våknet klokka sju for å ta morgenens dose og fant en tom pakning (pleier å legge dem klar). Jeg husker vagt å ha våknet i løpet av natta og satt den inn fordi jeg trodde det var morgen og nå er jeg skikkelig stressa.

Jeg stoler ikke 100% på fitbiten min, men hvis den skal tros så skjedde dette rundt enten 01.20 eller 01.47 i natt - altså betraktelig nærmere kveldskosen enn når morgendosen burde blitt tatt. Hva gjør jeg nå? Jeg regner ikke med det er noen her som har gjort det samme, men vil gjerne høre hva dere tror. Har jeg tatt dobbel dose ved et uhell og burde ta en ny dose nå for å få jevnt opptak? Eller har jeg tatt to doser og det å ta en til nå blir å doble dosen?

Får behandling på Riksen så det er ikke et alternativ å spørre dem. Med mindre jeg drar dit fysisk får jeg ikke svar på et par dager og det hjelper jo lite.

Tror jeg hadde satt en ny, om det er såppass lenge siden.

Jeg er også på Riksen, og kanskje omtrent i samme periode som deg? 7 DPO i dag.

Jeg hadde satt en ekstra bare. Jeg satte fire stk i døgnet siste innsett mot to tabletter i de andre. Så tenker det umulig kan skade

Takk for svar! Jeg har mista tellinga på dagene (muligens 13dp3dt) men fikk positiv svar på blodprøven min i går (for første gang!) så jeg fikk helt noia for at det her skulle ødelegge alt Klarer fremdeles ikke helt å tro på at det har gått og er litt stressa for at det skal skjære seg eller vise seg å være en feil så endte opp med å dra på Rikshospitalet og høre med dem for å være helt sikker. De sa det burde gå bra, men at jeg bør ta kveldens dose i ettermiddag også gå tilbake til vanlig rutine.

Back
Topp