Tatt blodprøver idag.

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Lille snuppa utredes for evt b12 mangel. Så idag måtte vi ta blodprøver. Fikk brev fra sykehuset at vi kunne ta det i kommunen, på samme sted som blodbanken ligger. Men da vi kom dit viste det seg at de tar ikke blodprøver på så små, de hadde ikke utstyret så da måtte jeg inn på sykehuset.

Det var vondt å se på, for de plundret litt med å finne blodårene. Rota først med nåla i armen på høyre før de ga opp og stakk på venstre armen. Vesla gråt som om noen holdt på å ta livet av henne. Men heldigvis er det over nå, og forhåpentligvis lenge til neste gang.
 
Huff [emoji173]️ det hørtes ut som en kjip opplevelse! Ikke noe gøy å se på at de skriker sånn! [emoji173]️
 
Huff, ikke noe særlig med blodprøver nei :( her er mine hver tredje uke å tar blodprøve, så kjenner til hvor vondt det er i mammahjertet når de stikker og styrer..

Håper dere får raskt svar på blodprøven og eventuelt startet med behandling :) gis eventuell tilskudd per os?
 
Huff, ikke noe særlig med blodprøver nei :( her er mine hver tredje uke å tar blodprøve, så kjenner til hvor vondt det er i mammahjertet når de stikker og styrer..

Håper dere får raskt svar på blodprøven og eventuelt startet med behandling :) gis eventuell tilskudd per os?
Vet ikke om det blir injeksjoner eller tilskudd per os.
Jeg takler fint gråt etter et stikk, men når de strever med stikket, roter rundt og bruker lang tid, da får jeg vondt i mammahjertet. For de må jo holdes fast også, så barnets naturlige reaksjon på å trekke armen vekk fra det vonde forhindres, og det tror jeg er skummelt/ ubehagelig for disse små.

Føler med deg som går gjennom dette hver 3uke
 
Åh, ikke noe godt for mammahjertet med prøver som må tas. Var ikke noe trivelig da storesøster var innlagt på sykehus da hun var 7 uker med prodprøver og sug og andre ekle greier..
 
Back
Topp