tatoveringer

Jeg har 3 tattoveringer [:)]
Har en sommerfugl på armen, ei sol med *S* inni pga navnet mitt i korsryggen og ei mellom skulder bladene som er tribal med ei rose i [:)]
Men når prinsessa kommer jeg skal jeg ha navnet og og datoen hun er født på armen.
Samme skal samboeren ha [:)]
Elsker tattoveringer [:)]

Jeg har ingen, men jeg ønsket meg et lite hjerte på rumpa da jeg var 15-16..
Men så fant jeg ut at når jeg ble eldre, så ville det ikke være et lite søtt hjerte på rumpa lenger..
Men et digert på leggen hehe
Så jeg sto heldigvis over. Ellers hadde jeg angra i dag!

Har tre tatoveringer To blå fugler på venstre skulder, remse med hjerter, roser og blad på høyre skulder og min elskede hund boxeren vår på høyre ankel.  Hunden på ankelen må fikses litt på senere. Hund med nylontau løpende rundt føttene med ny tatovering er ingen god kombinasjon..... Resultat = hund uten øyne på ankelen. [&:]

Da får jeg begynne oppramsingen min da[:)]
1. Stor alvedame med tribal rundt, øverst på ryggen, som går litt oppi nakken
2. Tribal i korsryggen
3. 2 tribal på overarmen
4. en unicorn på nederste del av leggen

Angrer kun på nr 3, som jeg planlegger en coverup på en gang. Og så ønsker jeg meg navnet på mine barn tatovert en gang.

Har en sommerfugl sak langt nede på magen...er såpass langt nede at jeg tror den overlever graviditeten (han som laget den, sa i allefall det) Har også lyst å ta en ny en med navnet og eventuelt fødseldatoen til lillegutt..kanskje i nakken?? Sambo sier han vil tattovere det samme på armen! [:)]
Er fint med tatto, så lenge det ikke blir veldig overdrevent synes jeg! [;)]

ORIGINAL: *Venter på smulen*

Jeg har ingen, men jeg ønsket meg et lite hjerte på rumpa da jeg var 15-16..
Men så fant jeg ut at når jeg ble eldre, så ville det ikke være et lite søtt hjerte på rumpa lenger..
Men et digert på leggen hehe
Så jeg sto heldigvis over. Ellers hadde jeg angra i dag!

Godt sagt...og tenkt.. [:D]

har to jeg en på korsryggen salamander som klatrer oppover  tok den da jeg var 18 og angrer IKKE
en på min h ankel som er et kinesisk tegn for venn/ vennskap
som jeg har fått av min bestevenninde og hun har det samme som hun har fått av meg [:)]

Har noe mønster greier nede på ryggen.

Har en kattepote øverst på rumpa (hofta). Tok den da jeg var 19 da katten min og min beste kompis gjennom 16 år døde. Jeg tenker ikke så mye på den. Den dekkes av bikinitrusa, så den vises ikke til vanlig. Vil ha en til nede på ankelen, men må tenke litt på hva det skal bli..

ORIGINAL: fertila venter nr 3

ORIGINAL: ninur

Hvorfor er det sånn at legene nekter å sette epidural?? hva kan skje??

de er redd for å føre fargestoffer inn i nervesystemet 

sniker fra juli.

har både tattiser på armene og ryggen....
det med at du ikke får epidural pga fargestoffer og nervesystem. e de gått vekk i fra, det viser seg at det ikke e noen fare !!!
sier jordmoren min. og legen.

skal si det var en gammel tråd som kom frem hehe.
Så fint at du fikk epidural da. kommer nok litt an på hvor tattoveringen er i korsryggen.

Hehe skjønte ingen ting jeg med så mange ukjente nick [8D]

Har også hørt at det kan være vanskelig å få epidural om man har tatovering i korsryggen. Jeg har en sol der, så regner med det skal gå greit å få epidural  (om jeg noen gang skal føde igjen og vil ha epidural da [8D])

Back
Topp