Tatoveringer (MENN, se hit!)

• Trådstarter Trådstarter Gjest89
  • Opprettet Opprettet
siden mannen foreslo tattodate i London tror jeg han liker det. jeg har en del tatoveringer, noen små og teite, og noen litt større.. men selv om de er små og teite er jeg glad i de, for det er ett merke av noe jeg har gjort tidligere.

eks : jeg har en pil fra magen og ned mot musa..., ett kinesisk tegn på stor tåa (min 1.) ett kinesisk tegn for å spy (to vomit på innsiden av overarmen.)

ORIGINAL: turbo trash

siden mannen foreslo tattodate i London tror jeg han liker det. jeg har en del tatoveringer, noen små og teite, og noen litt større.. men selv om de er små og teite er jeg glad i de, for det er ett merke av noe jeg har gjort tidligere.

eks : jeg har en pil fra magen og ned mot musa..., ett kinesisk tegn på stor tåa (min 1.) ett kinesisk tegn for å spy (to vomit på innsiden av overarmen.)

Jeg må spørre, why?????

Det første typen la merker til hos meg var tatoveringa jeg har på ryggen. Han digger den [:D]
Jeg har 3 foreløpi, men flere blir det etterhvert.
Han har 9 stykker og det blir nok flere etterhvert der å [:D]

ORIGINAL: Markmusa

ORIGINAL: *Fernet*

inspirert av ta en tatto: en håndjager(jagerfly inni hånden) og en shemale som tar en golden shower.Ingenting kan måles med dette altså*kremt*

Jeg så det programmet her en dag og da var det en som fikk et portrettbilde av dronning Sonja på hele leggen! [&:] Og han fikk ikke vite det selv først heller, jeg så det på han at han var veeeldig usikker på om han syntes dette var ok eller ikke. Men han tenkte sikkert: shit la gå [8D]

var det kanskje han som var med i fhm sin konkurranse?
der skulle lesere velge en blant flere stygge tatoveringer og så skulle folk melde seg på for å tatoveres og han fikk ikke vite hvilken det ble :)

ORIGINAL: LilleKaisa

Jeg må spørre, why?????

fordi alle har sånne kjærlighet og vennskap og klissete ting, jeg ville ha noe moro.

ORIGINAL: MorTherese*

Min mann liker det ikke

ORIGINAL: lnie

ORIGINAL: Markmusa

inspirert av ta en tatto: en håndjager(jagerfly inni hånden) og en shemale som tar en golden shower.Ingenting kan måles med dette altså*kremt*

Jeg så det programmet her en dag og da var det en som fikk et portrettbilde av dronning Sonja på hele leggen! [&:] Og han fikk ikke vite det selv først heller, jeg så det på han at han var veeeldig usikker på om han syntes dette var ok eller ikke. Men han tenkte sikkert: shit la gå [8D]

var det kanskje han som var med i fhm sin konkurranse?
der skulle lesere velge en blant flere stygge tatoveringer og så skulle folk melde seg på for å tatoveres og han fikk ikke vite hvilken det ble :)

Jaaa det tror jeg! hehehe [:D]

Min mann ELKER tattoveringer, og syns det er knall at jeg også liker det! [:D]

Vi begge har forholdsvis store tattoveringer[;)]

ORIGINAL: Drea89

Jeg har en tribalgreie fra hofta og ned down there, og vil ha nyyy nå. Tenker på noe ala dette:
http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=6663545
på skrå på magen liksom, på motsatt side av hvor jeg har den skrå tribalgreia. [8D]

Eller noe ala dette, bare MYE mindre og MINDRE farge. Tenker mest på de greinene liksom. Det temaet.
Vad tycks?

Ååååå så fiiin! JEg vil også ha slik! Men jeg har desverre ikke kropp til å ha slik tatovering.

Gubben liker ikke tattiser, men jeg har 5 stk [8D][;)]

Min nyeste, på ryggen..
IKKE qoute!

Til jul blir det en ny: håndavtrykket og navnet til Lille <3

ORIGINAL: MorTherese*

Min mann liker det ikke

kjæresten er ikke noe spess fan av tattiser og kommer aldri til å ha noen selv - men jeg har, 2 sommerfuggler mellom skulderbladene, en for hvert barn. Og jeg kommer til å ha 1 ell 2 sommerfuggler til om noen år[8D]

Jeg synes i hvert fall det er dritsexy! [:D] Men da må det være "ordentlige" tatoveringer. Tribals og sånn er ikke min stil. [8D] Den du la ut på førstesiden her var RÅ.

Jeg liker best stooore tattoveringer- gjerne med farger. Det må IKKE være sånne som "alle" andre har, tribals, trampstamps, codfisk, kinesiske tegn/arabisk skrift(med mindre du er kineser eller araber[8D]), og navn på unger(jeg hadde lyst på det før, men så ble det jo like vanlig som g-streng- og da droppa jeg det[:D])

Den avbildede er kjempestilig[:)]

ORIGINAL: hopssi

ORIGINAL: *Auduns*mamma*

Sambo liker det overhodet ikke... men jeg har 4 stk da[8D] alle er bare sorte og litt tribal preget..

det heter trampstamp lærte jeg nå[8D](tribal altså)

ikke hvilke som helst tribal som kalles trampstamp.
men tatto i korsryggen går under kallenavnet trampstamp

nei,nei,om man var homofil betydde trampstampet i korsryggen at han likte å få den bak[;)][8D]
Jeg har ihvertfall forstått det sånn at tribal(som ikke går rundt armen osv) er trampstamp.

Trampstamp er tattovering på korsryggen- som gjerne synes når man bøyer seg forover[;)]

ORIGINAL: Pigita

Jeg liker best stooore tattoveringer- gjerne med farger. Det må IKKE være sånne som "alle" andre har, tribals, trampstamps, codfisk, kinesiske tegn/arabisk skrift(med mindre du er kineser eller araber[8D]), og navn på unger(jeg hadde lyst på det før, men så ble det jo like vanlig som g-streng- og da droppa jeg det[:D])

Sambo liker det overhodet ikke... men jeg har 4 stk da[8D] alle er bare sorte og litt tribal preget..

nei,nei,om man var homofil betydde trampstampet i korsryggen at han likte å få den bak[;)][8D]
Jeg har ihvertfall forstått det sånn at tribal(som ikke går rundt armen osv) er trampstamp.

Trampstamp er tattovering på korsryggen- som gjerne synes når man bøyer seg forover[;)]

tror du mener coikarpe og ikke cod fisk cod er nemlig torsk..

ORIGINAL: Pigita

tror du mener coikarpe og ikke cod fisk cod er nemlig torsk..

Hahaha.. Ja det er selvfølgelig coi jeg mener *klaskipanna*

ORIGINAL: [Malin]

Min kjære sier det er fint med tatoveringer, MEN det må være riktig stil til riktig person... Jeg foreksempel hadde ikke kledd å hatt en hel sleeve, mens kjæresten til kameraten hans passer det kjempegodt! Dette pga at vår stil er forskjellig [:)]

Jeg har en liten tatovering, navnet til eldstemann på foten, og skal nok ta navnet til minsten også etterhvert.. [:)]

Mannen min har en hel sleeve på venstre arm, med en drage, en skorpion og to kinesiske tegn. På høyre arm har han en tribal og jack fra Nigthmare before christmas. På ryggen har han en stor tribal-sak som dekker mye av ryggen, og på venstre side har han en annen skorpion.. Og han er nok ikke ferdig vil jeg tro...[8D]

Kuuult!
Bilde?

DEN HER VAR SKAMRÅ! Elsker tattooer med engler! :D

ORIGINAL: KrepsenErGravid

Gubben liker ikke tattiser, men jeg har 5 stk [8D][;)]

Min nyeste, på ryggen..
IKKE qoute!

Til jul blir det en ny: håndavtrykket og navnet til Lille <3

Back
Topp