Tatoveringer (MENN, se hit!)

• Trådstarter Trådstarter Gjest89
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest89

Guest
Til dere menn; syns dere det er sexy med tatoveringer på damer? Og HVA er da sexy?

Til aaaaalle: hva syns dere er fint av tatoveringer? Kom gjerne med bilder! [:D][:D]

inspirert av ta en tatto: en håndjager(jagerfly inni hånden) og en shemale som tar en golden shower.Ingenting kan måles med dette altså*kremt*

ORIGINAL: *Auduns*mamma*

Sambo liker det overhodet ikke... men jeg har 4 stk da[8D] alle er bare sorte og litt tribal preget..

det heter trampstamp lærte jeg nå[8D](tribal altså)

ORIGINAL: *Fernet*

Sambo liker det overhodet ikke... men jeg har 4 stk da[8D] alle er bare sorte og litt tribal preget..

ikke hvilke som helst tribal som kalles trampstamp.
men tatto i korsryggen går under kallenavnet trampstamp

inspirert av ta en tatto: en håndjager(jagerfly inni hånden) og en shemale som tar en golden shower.Ingenting kan måles med dette altså*kremt*

Hahahaha! [8D][8D]

ORIGINAL: hopssi

nei,nei,om man var homofil betydde trampstampet i korsryggen at han likte å få den bak[;)][8D]
Jeg har ihvertfall forstått det sånn at tribal(som ikke går rundt armen osv) er trampstamp.

Jeg har på brystet, på ankelen, på nakken og overarmen..

Rompegevir er vel den beste betegnelsen på tattoo i korsryggen[8D][8D]

Hahaha! Genial! [:D]

Eg har lært at tattovering på korsryggen heter "trampstamp" [8D]

Jeg har på brystet, på ankelen, på nakken og overarmen..

Rompegevir er vel den beste betegnelsen på tattoo i korsryggen[8D][8D]

hahahhaha [:D]

Mannen min syns det er ok med en liten, men ikke noe stort

ORIGINAL: Drea89

Jeg har en tribalgreie fra hofta og ned down there, og vil ha nyyy nå. Tenker på noe ala dette:
http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=6663545
på skrå på magen liksom, på motsatt side av hvor jeg har den skrå tribalgreia. [8D]

Eller noe ala dette, bare MYE mindre og MINDRE farge. Tenker mest på de greinene liksom. Det temaet.

Vad tycks?

Jeg har litt lyst på noe liknende, bare med orkideer i stedenfor.
Men vet ikke om jeg tørr eller vil, for det blir ganske stort ;\

Nei, synes ikke det er spesielt fint....[:-]

hvertfall ikke sånne: Ole brum, snoopy, barbie, korsrygg tribals, blomster som kringler seg på foten oppover leggen, stjerne på håndleddet, ståltråd rundt overarmen, tribal på hele overarmen (spess. gutter)sommerfugl på bakskuldra, kinategn på bakskuldra alla tattooooos...[X(]

skal jeg synes en tatto er fin, skal den være spesiell og ikke noe "jeg tok i fylla i syden, følte liksom at et kinategn var såå meg!" (untak er at man er kinesisk, kanskje)

små dustetattoos synes jeg er kjedelig og unødvendig.

litt størrelse med farger må det være, men ikke 'tett' det må være luft i den sånn at den ikke bare blir mørk og rotete hvis man er mer enn en meter fra den[8D]

bra forklart[8|]

Synes den med blomstene på siden av magen var nyyyydelig!

Min kjære sier det er fint med tatoveringer, MEN det må være riktig stil til riktig person... Jeg foreksempel hadde ikke kledd å hatt en hel sleeve, mens kjæresten til kameraten hans passer det kjempegodt! Dette pga at vår stil er forskjellig [:)]

Jeg har en liten tatovering, navnet til eldstemann på foten, og skal nok ta navnet til minsten også etterhvert.. [:)]

Mannen min har en hel sleeve på venstre arm, med en drage, en skorpion og to kinesiske tegn. På høyre arm har han en tribal og jack fra Nigthmare before christmas. På ryggen har han en stor tribal-sak som dekker mye av ryggen, og på venstre side har han en annen skorpion.. Og han er nok ikke ferdig vil jeg tro...[8D]

Sambo har en, men han vil ikke ha flere enn den han har... Jeg også har en, men den er desverre ødelagt etter strekkmerker, da den er på magen[:(]
Vil ha en til, men sambo synes ikke jeg burde det, men jeg bestemmer, min kropp[;)]

Jeg så det programmet her en dag og da var det en som fikk et portrettbilde av dronning Sonja på hele leggen! [&:] Og han fikk ikke vite det selv først heller, jeg så det på han at han var veeeldig usikker på om han syntes dette var ok eller ikke. Men han tenkte sikkert: shit la gå [8D]

Forresten så er den DNB Nor-reklamen som går nå veldig morsom. hehehe.... Det er liksom ikke like lekkert med tattoo når man blir gammel. Hehe... Som der det står "young free and single" rett over brystkassa på gamle bestefar [:D]

Back
Topp