Tatovering!!

Trekløveret <3

Forumet er livet
Jeg skal til Miami, og forhåpentligvis ta meg en tur på miami ink![:D] Har gråååådig lyst å ta en tatovering...men...usikker på hva og hvilken, hvor og hvordan?![8D][8|] Noen som har noen tips?![:D]

Og hvordan er det med tatoveringer, en kan ikke bade på så og så lenge, ikke sole seg (må gå med en lapp over, hvor lenge??) Hva med å fly rett etter en har fått en tatovering..? Ubehagelig, er det noe reaksjoner en kan få? Sånn ala når en tar vaksine liksom....[8|][&:][8D]

er 3 år siden jeg tok når jeg var i clearwater beach.. husker ikke alt, om hvor lenge jeg måtte ha på lapp, bare at jeg måtte vaske d ofte og smøre d ofte[:)] satt i bil i mange timer dagen etter, gikk greit d[:)] klødde litt da[;)]

Ang tatovering så annbefaler jeg deg og ha ideen din klar, for man bør være ganske sikker før man tattoverer om hva man har lyst på, dem tegner jo din ide:)

Man skal beskytte tattoveringen mot sol og bading, det er jo ett åpent sår sånn sett...men dem dekker til og gir deg beskjed om hva du skal gjøre.
Jeg ble ikke hemmet noe i det daglige liv, har tatt 3 stk. Klør litt og må smøres ofte, jeg smurte bare med helosan.

Ja, har en liten ide da..men tenkte jeg skulle lage den selv før jeg reiser.. Eneste er at jeg finner jo ingen sider der jeg kan lage min egen uten at det koster flesk..?[8|][8D]

Hvor har dere tatt, hvor er "best"?

Og hvor lang tid bruker de egentlig..?[&:] Altså jeg skal ha uten farge, type liten, absolut max lengde 10cm.. Hvor lang tid tror dere jeg kan regne med??[8|]

Du vet det er eviglange ventelister der, sant?

Man skal ikke bade (da menes klor og saltvann) noen dager (øh, uke-14dager) etter man har fått tatovering.. Man skal helst ikke dusje så ofte, værtfall ikke lenge om gangen, slik at ruvelen (skrives det slik? [8|]) blir oppbløtt og faller av før den skal.. Klapptørkes..

Skal smøres ofte, og hvor lenge plasten skal være på avhenger av tatovøren.. Jeg har tatt alle mine hos samme, og han sier natten over... Men så på en side på nettet at det sto 2-3timer...

Ooh heldiggrisen, de er flinke der [:D]
Ikke noe problem å fly da, klør bare når det begynner å gro [;)]
Ringe å bestille time på forhånd da eller? Eller kan man få på dagen der?

ORIGINAL: **tvilling85**

Ooh heldiggrisen, de er flinke der [:D]
Ikke noe problem å fly da, klør bare når det begynner å gro [;)]
Ringe å bestille time på forhånd da eller? Eller kan man få på dagen der?

Står de tar drop in også, og bestillinger er fra 2uker før opptil 6mnd..[;)]
Men tenkte å sende de en forespørsel, om det er et håp[8D][:D] Kan ikke bruke halve dagen der heller...[&:][8D] Så det spørs vel..men drømmer nå litt da..[8D]

ORIGINAL: lnie

ORIGINAL: Kjetter

Du vet det er eviglange ventelister der, sant?

+ veeldig dyrt.

Greit nok med eviglange lister (men stod annet på nettsiden deres, står t.o.m drop in...) men veeeeldig dyrt..? Vet du/dere dette eller bare tror det?[8|]

Back
Topp