Tatovering

Sukkerbiy

Betatt av forumet
Marshmallows2021
Hei.
Har egentlig time i august hos tatovør. Skal bare ta en liten tatovering, men på google finner jeg så vage svar.
Har dere noen konkrete råd, erfaringer?
 
Du kan prøve å ringe til de du har time til å høre? Kanskje de vet litt om det :)
 
Når jeg gikk med gutten min hadde jeg gavekort på tatovering. Ringte å hørte og di sa blankt nei. Gravide skulle ikke tatoveres fikk jeg beskjed om.
 
Jeg fikk beskjed om å ikke ta tatovering både som gravid og som ammende. Noe med frigjøring av stresshormoner som går over til både foster og i melka tror jeg?
 
Det er også fare for reaksjon på blekket, og det kan være farlig når man er gravid.
 
Jeg fikk beskjed om å ikke ta tatovering både som gravid og som ammende. Noe med frigjøring av stresshormoner som går over til både foster og i melka tror jeg?

Hehe, dette fikk meg til å tenke på bruk av epilator. Smertenivået er sammenlignbart, spør du meg :joyful: Kanskje epilatoren også må legges på hylla...
 
Hehe, dette fikk meg til å tenke på bruk av epilator. Smertenivået er sammenlignbart, spør du meg :joyful: Kanskje epilatoren også må legges på hylla...
Det vet jeg ingenting om, men høres jo logisk ut? :shy:
 
Back
Topp