tatovering

dhillon

Glad i forumet
er det noen som har/skal tatovere seg med enten hele navnet på babyen eller intialene?jeg har tatovert to RR,for min kjære og Robin på venstre legg!!var skikkelig redd på førsten,men så tenkte jeg,har greid meg gjennom fødselen,ingen smerter er verre..og det var det ikke heller.det er nå to uker siden,men jeg er stolt av meg selv[;)]

jeg har en delfin på skulderen.. [:)] men skal ikke tatovere initialer til barna....[:D]

Nei, har ikke tenkt til det. Har en Ole Brumm på korsryggen, og synes det holder...  

ORIGINAL: ~TonjeSinMamma~

Ja, skal ha navnet til Tonje I alveskrift på ryggen...[:)]

hvordan fant du ut hvordan det skrives på alveskrift???? jeg vil tatoere elias en eller annen plass, men synes det er litt kjedelig på vanlig[:)] vet ikke helt hvor jeg skal ha det, men hadde vært veldig kult på alveskrift

Her blir det Jan Olav i alveskrift i nakken.
Har et hjerte med litt dilldall med T inni for min kjære på puppen, en liten en på skuldra som venninna mi har tegnet og en i korsryggen fra før.

ORIGINAL: TinkaNussi

jeg har tatovering på ryggen/nakken... nesten mellom skulderbladene.
jeg har lyst på tatovering på foten. en rødøyd trefrosk eller en slags reptil som klatrer oppover benet, fra foten liksom.

typen vil tatovere navnet til Noah på brystet, over hjertet hans.
har lyst å tatovere navnet hans selv[:)]

en vennine hadde en syk bror og var redd for å miste han. hun tatoverte navnet til broren rett over tissen sin eller på den ene rumpe balla. vi syns hun kunne plasert navnet et litt bedre sted.
jeg syns det ble perverst spørr du meg. hehe jaja, hun sier de har verdens beste forhold da så.
det kan jo synes det da

hehe[:D] ja, det var ett underlig sted å ha navnet til broren sin på

ORIGINAL: cathrine1

Ja, skal ha navnet til Tonje I alveskrift på ryggen...[:)]

hvordan fant du ut hvordan det skrives på alveskrift???? jeg vil tatoere elias en eller annen plass, men synes det er litt kjedelig på vanlig[:)] vet ikke helt hvor jeg skal ha det, men hadde vært veldig kult på alveskrift

ja, takk[:)] jeg prøvde å lete, men fant ikke noe....

fordi jeg fant det alveskrift alfabetet på nettet et sted.. Husker ikke siden. kan finne det ut.

Jeg har ingen [:)] og skal heller ikke ha [;)]

Alveskrift kan man finne på dafont.com eller .org eller noe.

har en tattoo i korsryggen... 6-7 år siden den ble tatt
siden jeg har lysst på fler unger så tror jeg ikke at jeg skal tatovere Aurorasnavn på meg... tenk om jeg får 3-4 unger.....hadde jo ikke blitt så lekkert tror jeg....

ORIGINAL: valentinesbaby

har en tattoo i korsryggen... 6-7 år siden den ble tatt
siden jeg har lysst på fler unger så tror jeg ikke at jeg skal tatovere Aurorasnavn på meg... tenk om jeg får 3-4 unger.....hadde jo ikke blitt så lekkert tror jeg....

så enig så enig!!!! og forskjell kan man ikke gjøre. Nei, får holde med mitt quecha-tegn på ryggen som minner meg om gooooooood times[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp