tatovering

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
dere som har det, var det vondt å ta det hvordan føltes det??? og noen som har rett ovenfor rompa , og evt av hva???

Har tre, syns ikke det var så veldig vondt noen av gangene egentlig. Har en på skulderen, en på ryggen rett over rompa og en på leggen :)

Jeg har mange, hele baksiden på ene leggen, store deler av andre leggen, overarm, underarm på innsiden og utsiden, håndleddet, nakken, korsryggen og under trusekanten...
Noen var faktisk vonde å ta, men jeg blir bestandig døsig av lyden så har sovna flere ganger så det er ikke så ille. Men det er veldig opp og ned fra person til person og hvor man har det.

Har en på hofta og den var ille å ta. De andre som jeg har på over og underarmene + den på øvre del av brystet gjorde ikke noe i forhold. Og den på hofta var jo på favoritt sida når jeg skulle sove om natta, så var litt ømt der noen netter emoticon

Njaaa.. Den på armen (innsiden a underarmen) var verst syns jeg. Den på ryggen var vondest da han traff bein, skulderbladet og sånt. Da han dreiv på oppå skulderen så dirret hele armen Men på underarmen så er det så tynn hud der, spesielt opp mot innsiden av albuen så svei det en del.

Sånn generelt så føles det mest som katteklor

Har overarmen, underarmene, hånda og ryggen, de andre var ikke spessielt vode, men den på hånda var helt ærlig helt forferdelig vond å ta...

Back
Topp