TATOVERING

Piril

Glad i forumet
Hva synes dere om tatovering i ansiktet?? Ble litt inspirert av noe jeg leste tidligere idag.

Hvis en person med tatovering i ansiktet fikk barn...og begynte å tenke tanken om å fjerne den....ville du da ha oppmuntret vedkommende til å FJERNE den, eller ville du ha oppmuntret vedkommende til å BEHOLDE den? "Den er jo tross alt h*n"

Hva synes dere generelt med synlige tatoveringer og peercinger når man får en fars/morsrolle??

Usikker på det med ansiktet. Kommer an på HVA det er på en måte.

Jeg har ingenting i mot tattoveringer og piercinger, selv om man har barn.

Alt med måte[;)]

Ansiktet fylt med tattis og piercing er IKKE fint, men en og annen piering er greit.. Men tattis kan man virkelig ta andre plasser enn i ansiktet[X(]

ORIGINAL: Auliana

Skjønner ikke hvordan en tattoo eller piercing i ansiktet skal påvirke mor/farsrollen ?!??!!

Er denne problemstillingen tatt ut av virkeligheten egentlig? For jeg tenker at det å ta en tatovering i ansiktet er en såpass drastisk ting å gjøre at man burde ha tenkt gjennom det lenge før man eventuelt får det utført. Ikke akkurat noe syden-fylle-stunt... Dermed burde jo personen ha tenkt gjennom hvordan det ville passe inn i en fremtidig foreldrerolle å ha en tatovering i ansiktet.

Det er jo uansett ikke tatoveringer og plasseringen av dem som avgjør om man er en god forelder[:)]

ORIGINAL: DenicaD

1 ord: helt forjævlig![:-]

Det er 2 [8D]

ORIGINAL: Leilani

Er denne problemstillingen tatt ut av virkeligheten egentlig? For jeg tenker at det å ta en tatovering i ansiktet er en såpass drastisk ting å gjøre at man burde ha tenkt gjennom det lenge før man eventuelt får det utført. Ikke akkurat noe syden-fylle-stunt... Dermed burde jo personen ha tenkt gjennom hvordan det ville passe inn i en fremtidig foreldrerolle å ha en tatovering i ansiktet.

Det er jo uansett ikke tatoveringer og plasseringen av dem som avgjør om man er en god forelder[:)]

På verdensbasis, så er det nok en god del foreldre med både peercinger og tatoveringer...og i ansiktet ja.

ORIGINAL: Piril

På verdensbasis, så er det nok en god del foreldre med både peercinger og tatoveringer...og i ansiktet ja.

Men hva har dette å si for dem som foreldre?

ORIGINAL: Piril

Men hva har dette å si for dem som foreldre?

Det er jo det jeg lurer på da....ble som sagt inspirert av noe jeg leste tidligere i dag.Er vel ikke noe fasit svar her, er jo bare å skrive hva en selv mener om saken....

ORIGINAL: Auliana

Skjønner ikke hvordan en tattoo eller piercing i ansiktet skal påvirke mor/farsrollen ?!??!!

Må bare på påpeke nok en gang, at det var personen MED tatovering i ansiktet som spurte sine venner om h*n skulle fjerne den eller ikke...H*n vurderte selv å få den fjernet MEST fordi h*n har fått barn...og fordi h*n ikke vil gi feil førsteinntrykk.

Nesten alle vennene ville at vedkommende skulle fjerne den, fordi de ikke synes tatoveringen gir riktig inntrykk av vedkommende og andre mente den skulle bli der...(egentlig bare gutter) som jeg reg.
Noen få mente h*n skulle beholde den...fordi den er "fet"

Jeg personlig kan forstå begge deler....vi er jo alle unge en gang og de aller fleste har vel både tatoveringer og piercinger her og der.Fjeset er jo et ganske dristig sted å ta en tatovering...det burde virkelig være gjennomtenkt.

Blir man sammen med en med en slik tatovering, så er jo det et valg man tar...og da må man jo ta personen for det den er.

Selvfølgelig hadde jeg støttet personen, dersom h*n ønsket å fjerne den....jeg hadde ikke sagt "nei ikke fjern den, for den påvirker ikke mors/farsrollen" Men det er jo sikkert en lang prossess, men smertefull laserbehandling...

ORIGINAL: *lottalus*

Alt med måte[;)]

Ansiktet fylt med tattis og piercing er IKKE fint, men en og annen piering er greit.. Men tattis kan man virkelig ta andre plasser enn i ansiktet[X(]

Back
Topp