Tatovering Trondheim

Lillemor21

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Augustmødrene 2014
Er det noen som har tatt tatovering i Trondheim? Hva slags studioer er bra og flinke?

Jeg tok på purple pain på heimdal og er fornøyd, men har hørt mye bra om onkel henrys også :)

Det kommer vel an på hva slags tatovering du vil ha. Artistene spesialiserer seg på forskjellige ting.
Jeg tok denne hos Onkel Henrys, måtte vente i noen mnd for å få time hos Stoyan, som er best på realisme.
67802_512341422172688_262484833_n.jpg

De jeg kjenner velger Purple Pain eller Onkel Henrys, men folk pleier jo å gå dit venner anbefaler. :)

Sjekk galleriene deres på facebook/hjemmesidene, for å se hvem som er flinke til den stilen du er ute etter.

Onkel Henrys er fantastiske :) Lang ventetid, men verdt det! Men som nevnt over her så spesilaiserer de seg på ulike temaer så kan være verdt å sjekke ut hvem som er best på akkurat det du ønsker. Ta med ideen din til studio for en prat :)

har bare prøvd purple pain selv og kjenner mange som har brukt de og både jeg og de jeg kjenner er veldig fornøyd i alle fall :-)

og etter å ha sett bilder fra onkel henrys er de også veldig flinke ser det ut til :-)

Back
Topp