Tatovering i Praha

vetlemeg

Forumet er livet
Nokon her som har tatovert seg i Praha?
I såfall, hvilket studio, og fornøyd/ikkje fornøyd?[:)]

[:)]

Har ingen erfaring fra Praha, men.

Jeg tok tatovering i august i Krakow. Skikkelig useriøst sted. Mannen hadde bare en arm, og det var inn ei lita gate i ei bule [&:]

Men tatoveringen ble brukbar den. Må nok fikses litt på, men det gidder jeg ikke før jeg skal bygge på den, for den ser helt fin ut på avstand. Betalte 100 kroner [8D]

ORIGINAL: MorraTeFreja

Velg en med et godt rykte her i landet. Ikke ta en billigløsning på ferie - du skal ha tattoo'n i mange år...[;)]

Joda, eg er jo klar over det. Men finnes jo seriøse steder i andre land også, derfor eg prøver drive litt research, for å finne eit bra sted[:)]
Har forøvrig tatt 2 stk her i norge som igrunn var mindre bra, eller, hvertfall den eine, så vil prøve meg utenfor landegrensene også hvis det finnes eit godt alternativ[:)]
Men hadde ikkje funne på å snubla innom ei sjappe i Tyrkia på sydenferie for å sei d sånn!

ORIGINAL: Oppdrag Nemo

Har ingen erfaring fra Praha, men.

Jeg tok tatovering i august i Krakow. Skikkelig useriøst sted. Mannen hadde bare en arm, og det var inn ei lita gate i ei bule [&:]

Men tatoveringen ble brukbar den. Må nok fikses litt på, men det gidder jeg ikke før jeg skal bygge på den, for den ser helt fin ut på avstand. Betalte 100 kroner [8D]

Uffda, hehe, trur kanskje eg hadde snudd og gått igjen eg da altså men[8D]
Hvis den vart grei så var den vel kanskje verdt 100kr![:D]

Jeg har tatt tatovering i Praha, og den er igrunn like fin idag som den var da den ble tatt (I mars 2002). Hva studioet heter husker jeg ikke, men det lå ikke langt fra det kjente klokketårnet litt nærmere elven liksom... ER så lenge siden at jeg ikke husker eksakt, men har jo ikke vært i Praha etterpå heller.

ORIGINAL: 999

Jeg har tatt tatovering i Praha, og den er igrunn like fin idag som den var da den ble tatt (I mars 2002). Hva studioet heter husker jeg ikke, men det lå ikke langt fra det kjente klokketårnet litt nærmere elven liksom... ER så lenge siden at jeg ikke husker eksakt, men har jo ikke vært i Praha etterpå heller.

Høyres bra ut![:)]
Eg er nesten bestemt på at eg bestiller meg time, har funnet ei side som ser veldig seriøs og bra ut...

Back
Topp