Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei hei..
Noen som her veit sikkert om du får epedural visst du har tatovering i korsryggen..????[8|]
Har hørt noen seie at du ikkje får det ,mens andre seier du får...
Kommer litt an på hvor på korsryggen du har. jeg har også det, men jm trodde det skulle gå greit alikevel.
Men det finnes anestesileger som er drittsekker også, og som nekter uansett.
Venninna mi kunne egentlig ikke få pga tatoveringen, men hun MÅTTE ha til slutt, og da skar de bort en bitteliten del av tatoveringen hennes for å få det til.
Ja jeg har også hørt at det har noe med størrelsen på tatoveringer og hvor mye av korsryggen den dekker. Men det anbefales på det sterkeste og ikke ta det pga det kan være stor fare og for at du ikke kan få epidural, og det kan være fare for infeksjoner.
Hun syns det var SÅÅÅ verdt det iallfall. Kjente ikke noe særlig til det sa hun. Riene var verre for å si det sånn! Men det høres groteskt ut, det er jeg enig i, hehe[;)]
Første gang jeg fødte hadde jeg ikke tatovering, da ble epiduralen satt i korsryggen.
Andre gang hadde jeg fått tattis i korsryggen, da satte de epiduralen lenger oppe i ryggen!
Så du får det vettu [:D][:D]