Tatovering for barna

Hageblomsten

Forelsket i forumet
Jeg har så lyst på en tatovering med noe som er knyttet til barnet vårt. Tenkte noe med fødselsmåneden, som en blomst, stjernehimmelen den natten hun ble født eller liknende. Er litt usikker på om jeg ønsker noe så konkret som navn eller fødselsdato :p

Andre som har tatt tatovering for barna sine? :)

Har tatovert betydningen av min sønns navn og navnet hans. Vil det med min datter også, men har bare ikke kommet så langt enda :p

Jeg ønsker meg noe for barna, men vet ikke hva enda. Blir ikke navn hvertfall. Hadde syntes det var flaut om mamma hadde navnet mitt tatovert på seg :hilarious: men noe så enkelt som to pinnemennesker av noe slag liksom kanskje :rolleyes: vet ikke helt.

Hadde navnet til ene ungen, som jeg tok da jeg var 19 år. Og angra ganske kjapt. Er tatovert over til noe ugjenkjennelig den dag i dag :p Blomster og slikt noe. Navn var ikke noe for meg.

I dag har jeg tatovert på innersiden øverst av armen to jenter i svart/hvitt motiv som felles holder noen spesielle ballonger (ballongene er for meg til minne om mine besteforeldre) de ser veldig annerledes ut enn en vanlig ballong :p

Jeg har (hadde) planer om å tatovere en tegning barna lager, ikke gjort enda da ingen av de er særlig gira på å tegne og har ikke tegnet noe spesielt som jeg tenker at "Ja! Den hadde blitt kul som tattovering" :hilarious:

Jeg skal ta min første tattovering nå i mars til ære for sønnen min:)

Jeg skal tattovere noe for å symbolere navnet hans uten at det blir for opplagt. (Hvis han hadde hett Bjørn f.eks så kunne jeg tattovert en bjørnelabb eller lignende. Men han heter ikke Bjørn altså)

Gleder meg vanvittig!

Stein..gråstein ❤️

Har en firkløver. =lykke. Et hjerte (blad) for hvert barn. Tatoveringen er ved mitt hjertet, som gjør det ekstra symbolsk.

Last edited:
Jeg har to tatoveringer som begge betyr veldig mye. Den ene har min søster lik, var gave til henne. Og har en tatovering til minne om første barnet vi mistet. Så har tenkt jeg ønsker en tatoering som symboliserer oss/ barna. Det jeg har lyst på er en leopardmamma med barna rundt seg. Problemet mitt er at jeg ikke ønsker noen store tatoveringer, og tenker den tatoveringen bør være litt størrelse på for å se klok ut:p Så er usikker. Alltid vært veldig fascinert av leoparder og elsker leopardmønster!

Har tenkt på det. Har en tattoering som er langt fra pen lengre. Vurdert å gjøre dne om til noe som har med barna å gjøre. Enda ikke funni ut hva. Og glad for det siden det ble 3 barn og ikke 2.

Jeg har også lyst på tatovering for å hedre ungene, men har ikke landet på hva enda. Kanskje en avatar per unge, i form av bamsene deres eller noe sånn. Kanskje en god klem i stilisert form.
Når det gjelder plassering har jeg tenkt at jeg vil at den skal være et sted som betyr noe, feks på armene som bar dem. Hehe, den kan dras litt komisk langt når jeg tenker meg om. :p :hilarious:

Har tenkt på det, men ikke kommet på noe lurt enda. Vil ha en for lille A og en for min mor som døde for noen år tilbake.

Har navnene til barna mine på arabisk (mannen min er arabisk). En på den siden av ribbeinet og den andre på andre siden. Tok de likt. Med en liten fugl ved siden av :) Ville ikke ha noe stort og med norske bokstaver, det er ikke helt meg.

apropos det : må fylle på mer blekk :)

Vedlegg

• A11ADEB3-2590-4EAD-A8A3-112EA0C70E45.jpeg
    A11ADEB3-2590-4EAD-A8A3-112EA0C70E45.jpeg
    18,9 KB · Visninger: 32
  • 20CFE238-689C-40BA-9302-16B83246BA4B.jpeg
    20CFE238-689C-40BA-9302-16B83246BA4B.jpeg
    18,1 KB · Visninger: 33
Forbokstaven og fødselsdatoen til frøkna mi. Til sommeren skal jeg fylle på med forbokstaven og fødselsdatoen til sønnen min.

20210210_213340.jpg

20210210_213356.jpg

Jeg er for feig for tatoveringer. Så jeg setter inn diamanter i gifteringen. Det gjør liksom ikke like vondt...

Jeg har for førstemann og aaangrer. Fikk henne som 17-åring, tok tatovering som 18-åring. Angrer på absolutt alle tatoveringene jeg har, 5 stk. Alle er diskre og pene å se på men kunne ønske kroppen var blank. Nå som jeg har fått nr. 2 i en alder av snart 30 er jeg redd for at mini kan føle seg utelatt når han blir større om ikke det er en for han også.

Back
Topp