Tatovering av barnets navn

Vesle engel skrev:
Det er mange som tatoverer navn og avtrykk nå, det har nesten blitt en trend.

Noen som kan forklare meg hvorfor de ønsker å tatovere det på seg? Er det noen grunn unntatt at det er fint å se på? Me not get it

Jeg synes det er en veldig fin ting å gjøre. Jeg elsker tatoveringer, men vil ikke ha en som ikke betyr noe. Så hva er vel bedre enn navnet til lilletuppa mi? En fin trend synes nå jeg!

Har også en tatovering som er dedikert til mine tre søstre (alle fire har likens), så da synes jeg snupsi også burde få en tatovering ;)

Cybele skrev:
Ikke meningen å ødelegge for noen, men har dere tenkt på hvordan det vil være å ha barnets navn tatovert på dere når barna blir tenåringer og voksne? Er ikke det litt rart da? Bare jeg som tenker sånn kanskje?

Ellers er det jo selvfølgelig en person man alltid vil ha med seg resten av livet, så sånn sett kan man ikke angre på å ha barnets navn med seg :)

det kunne ikke brydd meg mindre=)
de er mine barn som små,ungdommer og voksne.

Ser mange skriver det blir flau for barnet,det tviler jeg på mine barns vil mene..om de gjør det-så driter jeg i det;)
Jeg har født dere, så jeg gjør som jeg vil.. maser de mer om det-kommer navna deres i panna mi,hehe

Mommy Nala skrev:
Jeg tenker litt som Cybele, jeg. Og hver gang jeg kanskje tenker på en tattis i et svakt øyeblikk, så tenker jeg: Jeg kan bare ikke se for meg en 50-60åring med en tattovering, jeg får det liksom ikke til å stemme helt :)

hva med en gammel 80 åring med silikon pupper da?? ikke noe bedre,hehehe:-)
det tenker ikke så mange på...*tihi* det kan jo fjernes da...hehe

er veldig enig med nikki :)

Har ikke tenkt å ta, har to tattoeringer fra før og syns det er nok, iallefall foreløpig :-P
Syns det er fint da, har ei venninne med tattoering av sønnen sin på håndleddet i løkkeskrift, veldig fint :-)

johanneandrea skrev:
Icicle skrev:
Jeg har, på venstre håndledd, og er veldig fornøyd med det! Har ikke angret ett sekund, og tviler på jeg kommer til å gjøre det emoticon

Gjorde det veldig vondt å ta den der?

Var ikke vondt i det hele tatt! Til tross for at der er tynn, tynn hud. Så jeg gjør det lett igjen emoticon

Min mamma har tatovert inn forbokstavnene til meg og brødrene mine inni et hjerte (J.I.M). Det morsomme er jo at det står Jim, hehe, og pappan min heter Arne :) Men ville bare si at jeg har aldri syntes det har vært flaut vertfall, men derimot veldig koslig:) Søte mamman min <3

*Nikki* skrev:
Mommy Nala skrev:
Jeg tenker litt som Cybele, jeg. Og hver gang jeg kanskje tenker på en tattis i et svakt øyeblikk, så tenker jeg: Jeg kan bare ikke se for meg en 50-60åring med en tattovering, jeg får det liksom ikke til å stemme helt :)

hva med en gammel 80 åring med silikon pupper da?? ikke noe bedre,hehehe:-)
det tenker ikke så mange på...*tihi* det kan jo fjernes da...hehe

Akkurat! Det hadde sett ille ut, men det kan jo fjernes hvis ønskelig da. Det kan jo tattoveringer også, men litt mer komplisert hvis en har flere rundt over hele kroppen da ;p 

Icicle skrev:
johanneandrea skrev:
Icicle skrev:
Jeg har, på venstre håndledd, og er veldig fornøyd med det! Har ikke angret ett sekund, og tviler på jeg kommer til å gjøre det emoticon

Gjorde det veldig vondt å ta den der?

Var ikke vondt i det hele tatt! Til tross for at der er tynn, tynn hud. Så jeg gjør det lett igjen emoticon

Okei, kanskje jeg tar det der! emoticon

Back
Topp