Tatovering av barnets navn

Johanneandrea

Flørter med forumet
Er det noen her som har tatovert barnets navn på seg? Jeg har veldig lyst å gjøre det, men er usikker på hvor den skal være og om det evt. skal være noe "pynt" rundt navnet.

Har ikke gjort det men skal :) tenkte gjøre det når vi reise på ferie eller så tar jo når sommeren er over :) Er ikke helt sikker på hvor jeg skal ha den jeg heller.

har ikke selv. men pappaen til junior har tattovert navnet hans :)

Ikke meningen å ødelegge for noen, men har dere tenkt på hvordan det vil være å ha barnets navn tatovert på dere når barna blir tenåringer og voksne? Er ikke det litt rart da? Bare jeg som tenker sånn kanskje?

Ellers er det jo selvfølgelig en person man alltid vil ha med seg resten av livet, så sånn sett kan man ikke angre på å ha barnets navn med seg :)

Tenker som cybele..*sorry* Men om jeg skulle gjort det så ville jeg tatt en liten ig diskré sak, uten noe dill rundt!

nope,er alt for redd til å gjøre noe sånt.....(tror ikke jeg ville gjort det uansett heller da,men..)

Jeg har, på venstre håndledd, og er veldig fornøyd med det! Har ikke angret ett sekund, og tviler på jeg kommer til å gjøre det emoticon

johanneandrea skrev:
Skal du bare tatovere navnet, eller noe mere?

Skal ha to hjerter . 1 for hvert barn (hjertene skal ikke være hele, skriften kommer i mellom) 
Hvis du skjønner hva jeg mener :) 

Jeg har ikke, men jeg har sett noen har tattovert et tre med navn. Det var faktisk veldig stilig =)

Man finner jo mye bare man googler, så får man egne ideer liksom =)

http://www.google.com/search?hl=no&client=safari&rls=en&q=tattoo+designs+name&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1267&bih=604

Hehe ja jeg hadde vel syntes det var rart om pappa hadde navnet mitt på armen. Han får holde seg til de han har :P

Også må en tenke på om det blir flere barn for da må det jo bli plass til dem ;)

Ellers husker jeg navnet på unga mine så trenger ikke hehe...neida:P

Måtte jeg ta hadde det bare blitt navnet i bitteliten skrift og ikke noe dill dall ved.

Ja, skal ta til høsten. Blir bare navnet, ikke noe dill dall rundt tror jeg. Må bli noe veldig enkelt i så fall. Er usikker på om jeg skal ha fødselsdatoen hennes også..

Jeg hadde ikke følt at det var rart om mamma eller pappa hadde tatovert navnet mitt. Synes det er en fin ting å gjøre. Jeg elsker tatoveringer som betyr noe! :)

Har ikke tenkt på om hun blir å bry seg negativt om det når hun blir større, det var jo noe å ta med i vurderinga ja! Ellers har jeg også tenkt på å skulle ta med fødsels datoen hennes. Har bestandig hatt lyst på tattoo, så tror nok jeg blir å gjøre det før eller siden emoticon

Icicle skrev:
Jeg har, på venstre håndledd, og er veldig fornøyd med det! Har ikke angret ett sekund, og tviler på jeg kommer til å gjøre det emoticon

Gjorde det veldig vondt å ta den der?

*Minibønna* skrev:
Tenker som cybele..*sorry* Men om jeg skulle gjort det så ville jeg tatt en liten ig diskré sak, uten noe dill rundt!

eggstokkende lady er enig!!

har vurdert tanken selv.. men spørsmålet her er hvor..! jeg har ingen tattiser fra før og har det egentlig veldig greit uten og:P Men om jeg skal ha vil jeg ha navnet til emilie.... tror jeg..... tja! Ikke noe hast!! :) 

Jeg tenker litt som Cybele, jeg. Og hver gang jeg kanskje tenker på en tattis i et svakt øyeblikk, så tenker jeg: Jeg kan bare ikke se for meg en 50-60åring med en tattovering, jeg får det liksom ikke til å stemme helt :)

Jeg skal ta etter sommeren, skal ha navnet hans, og kanskje fødselsdatoen, men er ikke sikker, fordi navnet hans er så langt :)

mamma har tatoert meg om mine søsken (2 eldre og 1 yngre), og vi er stolt over at mamma tatoverte navnene våre :)

Har tatovert di små fotavtrykkene og navnene til guttene mine så jeg regner med det blir noe for jentene mine også-IKKE fotavtrykkene da de var en hel del større enn guttene.
2 stjerner og navnene.

Det er mange som tatoverer navn og avtrykk nå, det har nesten blitt en trend.

Noen som kan forklare meg hvorfor de ønsker å tatovere det på seg? Er det noen grunn unntatt at det er fint å se på? Me not get it

Back
Topp