Tatovere barnas navn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Kommer litt an på syns jeg:) liten og pen skrift kan vel være fint. Dekker det et for stort område syns jeg ikke noe om det

Harry, men hver sin smak:)

Synes det er en penere tatovering. Har en selv som jeg angrer på og lyst til å gjøre den om til noe med barna. Men så er vel vi litt Harry med gammel volvo og campingvogn. Hehe.

Jeg tenkte å ha fødselsdatoen til lille i romertall. Liten tatovering. Ingen navn.

Har håndavtrykk, fødselsdato og tegning fra eldste. Fødselsdato og håndavtrykk på yngste. Har bevist ikke tatt navn for det er litt små teit synes jeg :)

Syntes det er litt voldsomt. Her blir det navnesmykke i stedet

Navn i seg selv er jeg vel ikke så fan av. Men ønsker en tatovering av fotavtrykket og datoen, og et eget motiv. Mest for å fortelle en historie

Harry. Men jeg synes egentlig ikke noe om tatoveringer, til tross for at jeg har 4 selv! Ble bitt av basillen som gikk for 6/8 år siden :p

Helt ok. Har tatovert barnas navn på ribbeina i arabisk med en liten fugl ved siden av, så ingen som vet hva det står :)

Kommer helt an på, noen kler og har fine tatoveringer. Andres ser helt malplasert ut og passer ikke personen :)

Om den er i veldig fin skrift og sånt er det fint. Men om man tar noe som tar hele underarmen syns jeg det er småharry.
Selv tatoverte jeg navnet til eldste for lengr siden. På papir var det fint, på armen så det jævlig ut. Angra så masse jeg tatoverte over hele driten.
Aldri mer navn på kroppen min altså.

I utgangspunktet harry, men hvis det inkorporeres diskret i en fin tatovering, kan det være fint.

Sitt eget navn på kroppen derimot er det mest harry jeg vet om, nest etter råning og raggsokker i crocs. :P

Back
Topp