Tatovører i Trondheim!

MajaB

Forelsket i forumet
Noen som vet av en bra plass? Skeptisk til tattooworld, hører så mye rart...[&:]

Også er det vel en Tattoo-Eric eller noe sånt? Noen som har erfaring?

PLIIIIIIIS SVAR!!! [:D][:D][:D][:D][:D]

tatoverte meg hos han Eric for maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange år siden og er kjempefornøyd den dag i dag!
Han var veldig nøye på at jeg virkelig ville ha tatoo, så jeg måtte komme tilbake tre
ganger før han mente jeg var klar[;)]
Men han er en raring da.........[:D]

ORIGINAL: gira

tatoverte meg hos han Eric for maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange år siden og er kjempefornøyd den dag i dag!
Han var veldig nøye på at jeg virkelig ville ha tatoo, så jeg måtte komme tilbake tre

Hihi, har hørt noen historier derfra også... men han er i det minste flink! (såvidt jeg vet) og det er jo det som er viktig.
Man må ta av seg skoene og sånt ikkesant? Også har jeg hørt noe snakk om noen fingrer og kroppsdeler osv... hihi, skal ikke utdype mer. [:)]
Vet ikke om det er sant da, men det har skremt meg for å traske inn der. Men siden han ikke holder på lenger så er det jo ikke aktuellt uannsett.

Jeg har sjekket litt rundt på nettet etter andre folks opplevelser fra tattovører i trondheim, og har ikke fått så veldig godt inntrykk akkurat. Tattoo Eric var visstnok helt skrudd (og rar [&:][:D]), og den andre tattosjappa følte vanlige folk seg uvelkomne... Så jeg vet ikke helt om jeg tør ta sjansen å dra dit ihvertfall [&:]

ORIGINAL: Dama

Jeg har sjekket litt rundt på nettet etter andre folks opplevelser fra tattovører i trondheim, og har ikke fått så veldig godt inntrykk akkurat. Tattoo Eric var visstnok helt skrudd (og rar [&:][:D]), og den andre tattosjappa følte vanlige folk seg uvelkomne... Så jeg vet ikke helt om jeg tør ta sjansen å dra dit ihvertfall [&:]

Jeg går ikke på tattooworld... tok hull i tunga der! Piercingen ble bra den, men det var en kjip opplevelse. Kalde og uhøflige folk.
Rett inn, sette seg, ut med tunga, *stikk*, rett ut igjen. [8|] Litt samtale må det jo gå ann å ha vel. Man er jo nervøs før noe sånt.

Jeg har tatt alle mine piercinger på tattoo world, syntes de var kjempegreie der jeg. 

Tok piercing på tattoo world for 2 år siden, i gamle lokalet. Ble kjempe fornøyd med piercingen, og de var veldig profesjonelle. Men var ikke så mye smalltalk da...[;)]

Vi har også hørt mye rart om det stedet, men da sambo skulle ta tattoo for noen uker siden, sjekka vi priser ol.. Og purple pain på heimdal var DOBBELT så dyrt som tattoo world.[:o] Det ble til at han dro til tattoo world, i det nye lokalet på solsiden, og han kom hjem storfornøyd!!!![:D][:D]
De var visst kjempe hyggelige der, profesjonelle og resultatet ble KNALL-bra!!!!

Back
Topp