Tasting på tur!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Vi har kost oss masse ute i dag, først her hjemme, så gikk vi en lang tur for å møte ei venninne og sønnen og var ute og lekte og gikk før vi dro til foreldrene mine på middag.
Da vi skulle ta bussen dit begynte T å bli litt lei tror jeg, ville bare stikke av og hvertfall ikke sitte i vognen.
Han så iPod'en min og ville "spille brannmann!"
Så da satt han der, og spilte et lite brannmann-spill jeg har lastet ned. Helt musestille frem til vi kom frem [:D]

Hehe han elsker katta! Men jeg har gammel iPod, uten mikrofon, så min pus hører ikke hva han sier og da blir han så sur [8D]
Kids fireman heter spillet!
Og han klarer nesten alle brettene (man blar frem og tilbake mellom brettene, så man må ikke klare det ene for å komme videre.
Det eneste som er litt dumt er at det er på engelsk, så der man skal ringe brannvesenet må man taste 911, og de sier "firehose", "oxygen" og "axe" når man trykker på utstyret på brannbilen.
Men det gjør jo ikke så mye, han koser seg, slukker brann og redder kattepuser [:D]

Så utrolig gøy! imponert over at han klarer å spille! Her har ikke frøkna prøvd å spille noe slike spill - da jeg har en gaaammel mobil med lite stæsj på.
Ser genialt ut, både for å dra ut morran litt og ved lite tålmodighet på tur[8D]

han lærer utrolig fort.
Her en morgen satt jeg på brannmann sam på youtube da jeg fikk i dusjen.
Da jeg kom ut satt han og lo, og sa "mamma, tedor se på denna, morsom!!" da hadde han funnet Jeff Dunham og Achmed the dead terrorist [8D][8D]

Nå prøvde jeg å laste ned det spillet, og så får jeg bare beskjed om at jeg må oppgradere telefonen min. Æsj, lurer på om jeg klarer det uten å slette alt jeg har på den.[>:]

Uffda, hehe, håper det går bra da!

J liker også godt den katten [:)] Et annet som spill jeg kan anbefale er Elias aktiviteter og Elias tegneprogram [;)] Ikke alle spillene han får til enda, men "fang båtene" er veldig enkelt for det er bare å trykke på båten som seiler forbi....

ORIGINAL: ninoz

J liker også godt den katten [:)] Et annet som spill jeg kan anbefale er Elias aktiviteter og Elias tegneprogram [;)] Ikke alle spillene han får til enda, men "fang båtene" er veldig enkelt for det er bare å trykke på båten som seiler forbi....

Takk for tipset!
Jeg har lastet ned elias aktiviteter, så da får vi se om det slår an i morgen[:D]

Back
Topp