Tarot??

Hege s

Glad i forumet
er det noen som har peiling på tarot? og driver med det???

Jeg gjør det, men er fortsatt i opplærings perioden, å driver å bli kjent me korta.. [:)]

ORIGINAL: RitaCeciie

oi så artig.. har alltid hatt lyst til og bli spådd av tarotkort, men vil ikke betale og bli lurt.. [8|]
Det er kjempe gøy, jeg er kjent me korta nå, men ikke så flink te å lese hele sammenhengen  enda.. hehe

Nja, vi får nå se på det.. hehehehehe, men jeg håper jo på det seff [:)]

Jeg gjør det, men er fortsatt i opplærings perioden, å driver å bli kjent me korta..

Jeg også... Har hatt pause ei stund nå også...
På tide å ta det opp igjen[:)]

ORIGINAL: talata

Nja, vi får nå se på det.. hehehehehe, men jeg håper jo på det seff [:)]

bare å si fra kan få øve på meg... [:D]

Jeg gjør det, men er fortsatt i opplærings perioden, å driver å bli kjent me korta.. [:)]

jeg legger litt, og.. etter 4 år driver jeg fortsatt å blir kjent med kortene.. [:D] 

du kunne ikke tenkt deg å bytte et legg vell??

Jeg hadde kjempelyst til å prøve en gang, og fikk kort og bok av sambo. Men skjønte ikke bæret...[:D]

Skjønte veldig godt kva du meinte, men her eg bur, betyr den setningen noko heilt anna. Det har med skjekking og sex ute på byen å gjere..

Beklager eg fekk meg berre ein god latter

Nei eg legger ikkje tarot, men fekk ei til å sjå på meg ein gong med slike kort, og ho hadde rett i det meste.

ORIGINAL: M@mm@08.12.07

Skjønte veldig godt kva du meinte, men her eg bur, betyr den setningen noko heilt anna. Det har med skjekking og sex ute på byen å gjere..

Beklager eg fekk meg berre ein god latter

skjønner.... haha  

jeg tenkte da litt mer på en reading... [:D] [;)]

ORIGINAL: Hege s

jeg legger litt, og.. etter 4 år driver jeg fortsatt å blir kjent med kortene.. [:D] 

oi da... hmm angst.. hi hi.. tja det kunne vel gått ann... men da må jeg se bilde av deg... [;)]

ORIGINAL: Mille84

Jeg hadde kjempelyst til å prøve en gang, og fikk kort og bok av sambo. Men skjønte ikke bæret...[:D]

åh. .deter jo såå spennende.. men så er det ikke for alle... men lurer du på noe, så berre spør!! [;)]

oi da... hmm angst.. hi hi.. tja det kunne vel gått ann... men da må jeg se bilde av deg... [;)]

det kan vi ordne.... hvor gammelt... ?? har det noe å si? eller bør du ha et nytt et? jeg skulle vell hatt et av deg og.. og fødsels dato, og stjernetegn..

hvilket legg tenker du? hva pleier du å bruke? jeg har aldri prøvd fjernlesning før.. så kan ikke garantere for resultatet.. men skal prøve.. spennende å se da..

helst et enkelt legg, så det ikke blir FOR altoppslukende første gang..  [;)]

tar det på PM? [;)]

noen av dere som vil prøve på meg eller... kan sende alt dere trenger på msn eller mail jeg...
moro med sånt...

å du m@mm@08.12.07
kommer de siste barna en og en eller kommer de i par... hehe... har drømt engang at jeg skulle få tvillinger så jeg må spørre... sorry masing fra meg altså...

det kan vi ordne.... hvor gammelt... ?? har det noe å si? eller bør du ha et nytt et? jeg skulle vell hatt et av deg og.. og fødsels dato, og stjernetegn..

hvilket legg tenker du? hva pleier du å bruke? jeg har aldri prøvd fjernlesning før.. så kan ikke garantere for resultatet.. men skal prøve.. spennende å se da..

helst et enkelt legg, så det ikke blir FOR altoppslukende første gang..  [;)]
Jeg pleier å legge hesteskoen jeg, men om det er kjærlighets - eller livshesteskoen kommer jo ann på personen jeg leser. bør vel ha ett nytt ett vel... Jeg er føst 13.02 -79, er en vannmann. Hva me deg??? Jeg rekker dessverre ikke dette før evnt senere. Vi er på vei ut døra for å grille i skogen [:)]

tar det på PM? [;)]
ha ha den så jeg ikke føre nå [;)]

...

Back
Topp