Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: talata
Nja, vi får nå se på det.. hehehehehe, men jeg håper jo på det seff [:)]

ORIGINAL: M@mm@08.12.07
du kunne ikke tenkt deg å bytte et legg vell??
Skjønte veldig godt kva du meinte, men her eg bur, betyr den setningen noko heilt anna. Det har med skjekking og sex ute på byen å gjere..
Beklager eg fekk meg berre ein god latter
ORIGINAL: Hege soi da... hmm angst.. hi hi.. tja det kunne vel gått ann... men da må jeg se bilde av deg... [;)]
Jeg gjør det, men er fortsatt i opplærings perioden, å driver å bli kjent me korta.. [:)]
jeg legger litt, og.. etter 4 år driver jeg fortsatt å blir kjent med kortene.. [:D]
ORIGINAL: Hege soi da... hmm angst.. hi hi.. tja det kunne vel gått ann... men da må jeg se bilde av deg... [;)]
Jeg gjør det, men er fortsatt i opplærings perioden, å driver å bli kjent me korta.. [:)]
jeg legger litt, og.. etter 4 år driver jeg fortsatt å blir kjent med kortene.. [:D]
ORIGINAL: Hege sJeg pleier å legge hesteskoen jeg, men om det er kjærlighets - eller livshesteskoen kommer jo ann på personen jeg leser. bør vel ha ett nytt ett vel... Jeg er føst 13.02 -79, er en vannmann. Hva me deg??? Jeg rekker dessverre ikke dette før evnt senere. Vi er på vei ut døra for å grille i skogen [:)]
det kan vi ordne.... hvor gammelt... ?? har det noe å si? eller bør du ha et nytt et? jeg skulle vell hatt et av deg og.. og fødsels dato, og stjernetegn..
hvilket legg tenker du? hva pleier du å bruke? jeg har aldri prøvd fjernlesning før.. så kan ikke garantere for resultatet.. men skal prøve.. spennende å se da..
helst et enkelt legg, så det ikke blir FOR altoppslukende første gang.. [;)]