tarok sprinkelseng

Ja, har den. Bunnen kan heves og senkes, men ikke sidene.

Vår er fra 2010 forresten, så vet ikke om de er annereledes nå. Har kommoden også, kjempefornøyd! Syns de er så søte :)

Fant dette på ei nettside:

Tarok/Princess sprinkelseng

Sengen har senkbar bunn og sider.

Sorland skrev:
Fant dette på ei nettside:

Tarok/Princess sprinkelseng

Sengen har senkbar bunn og sider.

det var det jeg også så, men så ser det ikke sånn utpå bildene, så da måtte jeg jo spørre her :D

På vår kan vi ikke det.. Men er absolutt ikke noe jeg har savnet.. Er superfornøyd med senga :) 

*Queen* skrev:
På vår kan vi ikke det.. Men er absolutt ikke noe jeg har savnet.. Er superfornøyd med senga :) 

skal ha vogge først, så det er ikke noe must.. men hadde jo ikke gjort noe OM det var :D

skal se på en brukt i morra så kanskje det blir en sånn på oss og :)

Jeg leste for noen måneder siden at det ikke anbefales sprinkelsenger hvor sidene kan heves og senkes pga kvelningsfare! Var visst endel ulykker som hadde skjedd i USA hvor barn også døde pga dette... :(

Hufsetrulta skrev:
Jeg leste for noen måneder siden at det ikke anbefales sprinkelsenger hvor sidene kan heves og senkes pga kvelningsfare! Var visst endel ulykker som hadde skjedd i USA hvor barn også døde pga dette... :(

I usa kan de jo såvidt ha rullegardiner uten å kveles i snora så...

Currrlysue skrev:

Hufsetrulta skrev:

I usa kan de jo såvidt ha rullegardiner uten å kveles i snora så...

Ja huff :/ Men det er jo klart at så mange flere innbyggere det er der , så vil det også skje flere ulykker.. Tror det hadde vært rundt 50 tilfeller med skader, så hvis man regner det opp i mot hvor mange millioner det er der så blir ikke tallene så høye.. Men det var likevel nok til å skremme meg bort fra å kjøpe en slik seng.

Back
Topp