Tarmtømming og overtid

håperpånr4

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Augustbarna2024
❁ Juliskatter 2026 ❁
Nå er jeg på dag to med overtid og springer frem og tilbake på do for tømming. Håper det skjer noe action asap [emoji13] flere som er på overtid? Har dere noen tegn på at det nermer seg?
Hvordan er formen ellers?
Jeg er forkjøla (typisk nå), kvalm, trøtt og sliter med vondt bekken. Våkner også hver natt kl 03/04 og sovner ikke igjen før guttungen våkner i 6 tiden [emoji42] hardt liv!

Nå er jeg på dag to med overtid og springer frem og tilbake på do for tømming. Håper det skjer noe action asap [emoji13] flere som er på overtid? Har dere noen tegn på at det nermer seg?
Jeg er forkjøla (typisk nå), kvalm, trøtt og sliter med vondt bekken. Våkner også hver natt kl 03/04 og sovner ikke igjen før guttungen våkner i 6 tiden [emoji42] hardt liv!

Uff så slitsomt!
6 dager på overtid her nå!
Jeg, samboer og sønnen vår er sørpa forkjøla !
Sliter med sovinga , og blir ikke akkurat bedre av tett nese!
Håper det skjer noe snart for både deg og meg![emoji4]

Termin i morgen, og har mye uggen mage. På´n igjen med kvalme og oppkast, sammen med urolig mage og mange dobesøk hver dag. Ellers er det en del kynnere som kommer og går, med varierende grad av vondt. Veldig motivert for å få komme i gang nå, så jeg håper det kan være tegn på at det skjer noe snart!

Er også på dag 2 og har stort sett vondt hele tiden når jeg er våken. Eneste som hjelper er å ligge i senga. Nå har jeg holdt på sånn i over 2 uker, så kroppen er rimelig sliten allerede, tipper det har litt å si på hvorfor alt gjør vondt...

Godt å høre vi er flere i det minste, men håper de snart finner veien ut [emoji4]
Skal bli deilig å fungere som normalt og få kroppen for seg selv igjen.
Dere må ha masse lykke til når det skjer noe [emoji108]

Back
Topp