Tarmskylling

tweety78

Elsker forumet
He he, ja jeg vet jeg er rar, men er det noen som har hatt det? Er det sant at man føler seg rensa i kroppen etterpå liksom? Ser på et program nå hvor det blir gjort...selve opplegget virker jo ikke spes fristende da men, men virker jo som det renser opp hele opplegget liksom[:D][8D] mye merkelig vi spør hverandre om her inne gett, he he... Må le litt av megselv og innlegget her nå men...shit heller, he he, dere får svare dere som svare vil[:D]

det er helt sikkert rensende, men er ikke helt sikker på om jeg hadde turt å prøve selv asså... hihi[:D]

Du mener oljeklyster eller klyx du nå?[:)] Det setter jeg på de gamle på sykehjemmet også, ikke særlig digg det heller trur jeg nei[:'(] Var nok for at du skulle slippe å bæsje deg ut når du skulle presse, er mange som får det (og det er de sikkert veldig glad for også, he he[:D]). men jeg tenkte mer på sånn maskin med slange som spyler inn varmt vann eller noe, he he, høres jo bare helt jævlig ut i grunn, he he[:D] 

He he, huff, jeg trodde seriøst jeg skulle drite hele tiden jeg den første tiden etter at vannet gikk[:D] skikkelig ubehagelig.
vet at de i jackass hadde ett innslag med en sånn maskin en gang, var så ekkelt atte, he he[:D][:'(][:D]måååå jo bare være ekkelt da når de finner på å gjøre det liksom, he he.

ORIGINAL: tweety78

He he, huff, jeg trodde seriøst jeg skulle drite hele tiden jeg den første tiden etter at vannet gikk[:D] skikkelig ubehagelig.
vet at de i jackass hadde ett innslag med en sånn maskin en gang, var så ekkelt atte, he he[:D][:'(][:D]måååå jo bare være ekkelt da når de finner på å gjøre det liksom, he he.

Hehe, tror de har brukt sånn på amerikansk " du er hva du spiser" også...!

Back
Topp