Tar tett nese til nye høyder

FrøkenØ

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Augustbarna 2021
Flere som har blitt tettere i nesa nå? Er i uke 33 nå og nå går det unna på nesesprayen igjen... :facepalm:
Litt tungt å være tett når det er varmt i været... :banghead:
 
Jeg har også blitt utrolig tett når jeg skal sove. Er 35+4.
 
Samme her!! Såå irriterende.. Var tett i nesa i begynnelsen av svangerskapet, men så gikk det over. Men nå er det tilbake for fullt... :shifty: er 36 uker i dag.
 
Da skal det vel være sånn da. :banghead: Godt man har nesespray. :happy:
 
Har vært tett i nesen siden desember, og må bruke nesespray flere ganger om dagen. Prøver å ikke ta oftere enn to ganger, og har gått over til Otrivin for barn! Nesen blir ikke så sår, og jeg ser for meg at den ikke er like avhengighetsskapende ;)
 
Forbruket av otrivin øker på og må bruke det flere ganger om dagen. Må på skikkelig avvenning etter fødsel :rolleyes:
 
Har hatt mye tett nese gjennom flere uker nå, men føler det virkelig har blitt ille på natta den siste tiden. Akkurat som om alt tetter seg idet hodet lander på puta:bored:
 
Konstant tett gått over fra otrivin til Zymelin etter apotekets råd som gravid
 
Er så tett i nesa at det er blitt ubehagelig. I tillegg snorker jeg sinnsykt mye. Mannen må flytte inn på gjesterommet. Jeg våkner selv av min egen snorking
 
Tett nese og snorking her også. Spesielt deilig i kombinasjon med pollenallergi om dagen… :shifty:
 
Forbruket av otrivin øker på og må bruke det flere ganger om dagen. Må på skikkelig avvenning etter fødsel :rolleyes:

Det kan hende du slipper avvenning etter fødsel ;)
Forrige svangerskap var jeg skikkelig tett og fryktet avvenningen etter fødsel. Vel, når ungen var ute så jeg ikke på nesesprayen igjen før første forkjølelsen kom 6 mnd senere o_O:happy:
 
Jeg er også ganske tett, men har holdt meg unna nesespray enn så lenge. Har kjøpt en otrivin til fødebagen, for da skal jeg ikke holde tilbake :hilarious: var så tett sist fødsel!
 
Back
Topp