Tar tak i vondtene (bekken)

Nimas

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Sist graviditet lovet jeg meg selv at jeg skulle starte tidlig med å trene og styrke musklatur i rygg og bekken. Hadde litt utfordringer fra uke 28, men da mini kom i uke 34 var det hverken langvarig eller alvorlig. Men min lovnad til meg selv har ligget der å gnaget siden jeg begynte å kjenne på vondter i rygg, men ikke minst i lysken og stråler nedover. Værst er det om natten egentlig. Er jo bare 21 uker så det er en stykke igjen så all grunn til å ta tak nå.

Men idag har jeg bestilt meg time hos fysioterapaut, og på den måten startet å ta tak i vondtene for å forebygge så mye som mulig.

Andre som har bekkenplager ?

JA! Skal t legen før påske så får skaffe meg en henvisning til fysio da.. Funka for meg sist tror jeg..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja :-(

Synes det er kjempefrustrende å ikke kunne gå turer. Får vondt når jeg går, selv om det hverken er fort eller langt.

Trener lett styrke, yoga og går til fysioterapi. Vil helst gjøre litt mer cardio :-( Spinning var ikke særlig behagelig og svømming er jeg ikke så keen på. Har tenkt litt på å gå til anskaffelse av et bekkenbelte...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Aua her også :(
Artig å prøve å løpe... herrefred... føler meg 100 år gammel

Back
Topp