Tar sjansen og blir med her ❤️

Himla

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
It's gonna be May 2019
Hei! Jeg slenger meg med her. Positiv test på tredje dagen nå, men den er fortsatt litt svak, så tørr ikke slippe jubelen løs. Ikm i morgen, og termin 10.mai hvis jeg har regnet riktig. Har vært prøvere 1år nå, og med hjelp av hormoner siste tiden. Prøverør nærmet seg for oss, og frustrasjonen steg for hver negative test. Derfor veldig gledelig! Har en sønn på 3år fra før av [emoji173]️

Dagens test:
IMG_1726.JPG
 
Gratulerer <3
 
Husker deg fra september 2015 forumet :) Morsomt med ny spire [emoji173]️
Ja, jeg tror jeg kjenner igjen nicket ditt også:) Artig å treffes på på nytt!

Hvordan går det med 3-åringen din?
 
Gratulerer! :)
 
Ja, jeg tror jeg kjenner igjen nicket ditt også:) Artig å treffes på på nytt!

Hvordan går det med 3-åringen din?

Går veldig fint med han. Snart 3-årsdag her. Aktiv, morsom og litt krevende alder [emoji5] Enn din?

Gleder meg veldig til å gi han en lillesøster eller lillebror [emoji173]️ Har din søsken?
 
Går veldig fint med han. Snart 3-årsdag her. Aktiv, morsom og litt krevende alder [emoji5] Enn din?

Gleder meg veldig til å gi han en lillesøster eller lillebror [emoji173]️ Har din søsken?
Han har ikke søsken og vi forbereder bursdag. Han har ivret lenge etter å få bestemme kake. «Aktiv, morsom og litt krevende alder». Helt klart! Men nå kan vi snakke sammen på en annen måte enn før. Han har ikke søsken. Hva med din?
 
Han har ikke søsken og vi forbereder bursdag. Han har ivret lenge etter å få bestemme kake. «Aktiv, morsom og litt krevende alder». Helt klart! Men nå kan vi snakke sammen på en annen måte enn før. Han har ikke søsken. Hva med din?

Enig, liker veldig godt at han både snakker og forstår mer nå. Mye morsomme kommentarer til tider. Så veslevoksen, men fortsatt så liten [emoji173]️ Vi forbereder også bursdag nå. Min er nokså bestemt på at han skal ha sjokoladekake. Og det han ønsker seg mest er ballonger [emoji5]

Min har ikke søsken heller, så gleder meg veldig til et nytt tilskudd i familien. Han er så omsorgsfull og fin, så tror en baby i familien blir godt mottatt [emoji4]
 
Enig, liker veldig godt at han både snakker og forstår mer nå. Mye morsomme kommentarer til tider. Så veslevoksen, men fortsatt så liten [emoji173]️ Vi forbereder også bursdag nå. Min er nokså bestemt på at han skal ha sjokoladekake. Og det han ønsker seg mest er ballonger [emoji5]

Min har ikke søsken heller, så gleder meg veldig til et nytt tilskudd i familien. Han er så omsorgsfull og fin, så tror en baby i familien blir godt mottatt [emoji4]
Høres kjekt ut. Poden har mast på baby en stund her
 
Back
Topp