Tar seg til øret

iligoz

Flørter med forumet
Jenta vår tar seg til ørene sine hele tiden. Hun gråter ikke, men hyler og roper - er rett og slett bare høylytt. Virker egentlig bare veldig irritert. Noen av bæibisene deres som har hatt ørebetennelse?
Emily har ikke noe feber, men mye sutring.

Hmm.. Har hørt at når babyen tar seg mye til ørene kan det være ørebetennelse eller tenner på vei [:-]
For ubehaget i tannkjøttet slår ut i ørene på ett vis.. Men om det er sant, det veit jeg ikke.

Håper det snart går over, å at pia di ikke har ørebetennelse. Jeg ville nokk kanskje ringt legen viss det ikke hadde gitt seg til mandag:)

Var en tråd om det for en liten stund siden.. Det er vanlig at babyer drar i, koser med eller holder seg for ørene når de er trøtte.. Når jeg leste det, så jeg veldig fort at det stemmer faktisk her.. Når ho begynner å bli trøtt, drar ho seg litt i øra eller peller på de og prater høyt/roper.. [8D]

Stella drar seg i ørene og håret på sidene når hun er trøtt... hyler og skriker og drar av seg hår. men det er når hun er overtrøtt.

Lukas oppfører seg helt likt, var til legen på fredag, å han kikket han litt i ørene og i halsen, han hadde litt mye ørevoks i det øre han drar seg i, men var ikke tett. so vår han litt rød i halsen, så vist det be verre skulle vi komme inn igjen.
legen sa at vi skulle gi han masse flytende

men har også hørt at det kan være tenner [:D]

Min tar seg også til øret hele tiden. Legen kikka i øret og mente det var en dille. Hvis de har ørebetennelse vil vi merke det ved at de ikke tar bryst/flaske sa hun. For det gjør så vondt i øret da pga trykk.

Her tok han seg ekstra mye til ørene, å han hadde ørebetennelse. Men han hadde også feber da..

Mi drar seg i ørene når hun er trøtt:)

Back
Topp