tar så lett til tårer om dagen....

saya2009og2012

Glad i forumet
Igår skulle jeg fortelle samboeren min om en solskinnshistorie som jeg leste på generellt.... å satte igang å stor tute. Fatter ikke noe jeg, ser jeg noe på tv eller hva det skulle være renner tårene i frie flommer :)

Flere som tar lett til tårer for tiden?? tydelig det er mye hormoner i kroppen :)

Tar ikke så lett til tårer, men merker at jeg fort blir frustrert og sint.
Merker jo at alle følelser blir ekstra sterke begge veier.
Er vel helt normalt det

Jeg er myyye mer hormonell denne gangen enn jeg var sist... Sist var jeg nesten ikke berørt, denne gangen er alt bare tårer og sinne....

Hihi! Har begynt sånn denne uken jeg å :p
På fredag fylte jenta mi 6 år,og jeg gjorde ikke annet enn å gå rundt rørt å sippe hele helga ;)
Og gråter av ingenting,av tv-serier og filmer ogsånt...

Og blir fort frustrert om ting ikke går min vei! Vanligvis er jeg ganske rolig og tålmodig.

Du er ikke alene om dette... jeg griner bare ved tanken 

Meg= hormonella!! :)) griner og er rørt!!

hehe :P jeg merker jeg blir veldig hormonell når jeg blir rørt av noe jeg leser eller ser på tv..samme om det er noe trist også! mye mer enn ellers :P men jeg har vært veldig hormonell i alle mine svangerskap :P ikke noe nytt der ;)

jadda, satt og sippa til "Home and away" i går ettermiddag, og jammen satt jeg ikke i å stortute til den tidvis elendige hestefilmen jeg så på kvelden også... hehe, glad mannen ikke var hjemme, for han bare "mobber" meg når slikt skjer :P Hurra for hormoner sier nå bare jeg :D

Jeg gråt da Dagsrevyen hadde reportasje om kongeparets jubileumsgave i går...

Jeg tar lett til tårene til vanlig men nå tar det helt av her gitt!

Eg tar ikkje til tåran så lett når eg ser fødestua og lignende, men alt anna skrik eg får ingenting... Eg har småsøskn og yngste lillebrorn min på 5år kom på lørdagn me en bukett rose te meg, før eg va inni-magen-mamma, så eg måtte også få blomster... skulle ikkje klare å slutte å tute.... håpløs sei eg bære....

Føler igrunn ikke at jeg er så lettrørt, men i går reiste samboer for å være borte i nesten 3 mnd, og da gråt jeg til jeg spydde...før jeg igjen gråt...og spydde osv...ikke heeelt normalt kanskje, så ser ikke bort i fra at hormoner har en finger med i spillet her ;-)

Satt nå og så på disktriktsnyhetene. Var innslag fra Finnerud i Sørkedalen som er eid av Røde kors. De inviterer hvert år mødre og barn med innvandrer bakgrunn til vinterlek. Da trillet tårene som bare det her. 

Jeg synes jo sånt er flott ellers også, men pleier ikke å gråte hver gang. Men koslig å legge ekstra merke til de hygglige tingene folk gjør mot hverandre da ;)

Griner for alt  :P ;) hormonbombe jeg ;)

sunnvo skrev:
Du er ikke alene om dette... jeg griner bare ved tanken 

Jeg også!!

Back
Topp