Tar så enormt lang tid før smertestillende virker?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg tok smertestillende halv ett i dag. Og de virker ikke enda...
Samme var det i går, så plutselig begynte de virke etter nesten to timer. Det skal vel ikke ta så lang tid?

Har aldri opplevd,trodde de skulle begynne å virke etter 20 min jeg..... har merker jeg det som oftes etter ca en halv time:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Nei skal ikke ta så lang tid! Skal ta imellom 30 - 60 min før det fungerer, så rart at det tar så lang tid

Har aldri opplevd,trodde de skulle begynne å virke etter 20 min jeg..... har merker jeg det som oftes etter ca en halv time:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Trodde jeg også, har tatt paraginforte og ibux 600mg.. Er jeg immun? :(
Har jo så mye å gjøre. Har ikke tid til å ligge her med smerter......

Trodde jeg også, har tatt paraginforte og ibux 600mg.. Er jeg immun? :(
Har jo så mye å gjøre. Har ikke tid til å ligge her med smerter......
det synest jeg var lenge,tror jeg hadde snakket med legen min om det,for det er jo sterke preparter...

Virka de raskere før, og så har de plutselig slutta å virka like raskt?
Tar du andre medisiner også? For det er noen som kan dempe virkningen av paralgin og ibux.
Og så kan man få mindre virkning dersom man bruker de ofte, men da skal du ha tatt mye over ganske så lang tid. Har du noen form for leverskade som kan redusere virkningen?
Egentlig er det umulig å svare på :D Du burde sikkert høre med legen din, for det er ikke normalt at det tar så lang tid før de virker nei... ;)

Jeg brukte de mye før svangerskapet, har ikke brukt de mye etter svangerskapet, men har brukt de hele denne uken pga bihulebetennelse.
Jeg får høre med legen min, men skulle ønske de fungerte snart...
Jeg har ikke leverskade tror jeg og ikke bruker jeg andre medesiner heller.

Back
Topp