engel.gravid
Blir kjent med forumet
Etter å snakket med jordmor og gyn er jeg nervevrak :/ er så redd ....
Noen som kan gi ei nervøs jente råd? :O
Noen som kan gi ei nervøs jente råd? :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mistet i uke 18 så er redd og synes dette er skummet !! Takk jeg er positiv til babyen men er kjempe redd :-( jeg også tror detteHva sa de? Off, burde jo ikke være etter å ha snakket med de du er nervøs da!!
Jeg vet ikke helt hva råd jeg kan gi når jeg ikke er helt sikker på hva det gjelder, annet enn det som er et litt generelt (og vanskelig) råd: Å bare tenke på det som du kan gjøre noe med i dag, resten får ligge til i morgen, så følger du samme rutine og tar dag for dag Å bekymre seg er hvertfall ikke godt for noe, uansett hva som skjer inni kroppen din kan ikke du styre det på noen måte nå! Jeg har faktisk tro på at positive tanker er godt for hele kroppen, og også den lille inni der
Vi vet ikke grunnen så blir ekstra redd :-(Kan jeg spørre om dere vet grunnen til at dere mistet i uke 18? Er det økt sjanse for at det skjer igjen?
Vi vet ikke grunnen så blir ekstra redd :-(
Ja .... ja, det er veldig vondt. Nei, den er der og kommer alltid til å være der ... jeg skal snakke med henne i morgen jeg etter ultralyden MA og begynnende fødsel hjemme... :'(Da skjønner jeg jo veldig godt at du er nervøs.... Det er ganske mange uker frem til både uke 18 og til uke 26+ da ting bruker å gå bra.
Du har opplevd noe utrolig traumatisk, så man kan jo ikke bare slå av tankene. Du burde forteller til JM at du fikk disse tankene.
Var det en SA, MA, eller startet fødselen for tidlig?
Så trist å høre og godt å høre at dere får oppfølging og at alt er bra får ultralyd en gang i mnd og masse oppfølging !!Vi mistet i uke 13 og vet heller ikke hvorfor...er nå 8+2 og har hatt full panikk siden vi oppdaget at vi var gravid...
MEN, jeg krevde tidlig ul, og det fikk jeg..var der for en uke siden og skal tilbake neste uke..får kjempetett oppfølging av både jm og sykehus, og det kan du og kreve!!!
Jeg er jo klar over at det ikke er noe å gjøre hvis det skulle skje noe, men føler at jeg roet meg litt ned når jeg fikk se det lille hjertet
Vi får bare krysse hender og føtter for at lille erta klorer seg fast denne gangen
Hva mener du med det? La henne være. Hvis du har så mye negativt å si, så hold det for deg selv.
Grow up.
Ja, jeg klarer ikke å slå meg til ro og blir sint på meg selv :-( jaja, det kan jeg og hyppig kontroller og ultralyder klemJa, det skjønner jeg kjempegodt er tungt og vanskelig! Går det an å snakke med jordmor/noen når du måtte trenge det? Og regelmessige ul/hyppige kontroller? Klem
Ja, jeg klarer ikke å slå meg til ro og blir sint på meg selv :-( jaja, det kan jeg og hyppig kontroller og ultralyder klem
Takk for gode ord klemIkke bli sint på deg selv!! Det er helt forståelig at du er redd og bekymret. Krysser fingrene for at spiren din sitter heeeele veien til oktober Klem
Takk for gode ord klem
Så god du erIkke bli sint på deg selv fordi du er bekymret, det er så forståelig og naturlig!! Jeg blir med å håper at du får beholde dette barnet, at du får et fint svskap og en god opplevelse av det hele!
Hva mener du med det? La henne være. Hvis du har så mye negativt å si, så hold det for deg selv.
Grow up.