Tar meg litt pause her nå

twinanne

Forumet er livet
Et par dager iallefall til jeg føler meg bedre, startet med SA idag....
Er sykemeldt 1 uke fra idag...står mer i dagboken min, dersom noen er intresert ....

Svarer på tråder igjen for å prøve å støtte dere om noen dager eller litt lenger, trenger litt energi selv nå....[:(]

Kjempe lei for at du mistet spiren!

Skjønnet at du vil ha en pause herfra for å samle krefter.. Og jentene her vet at du kommer tilbake,
og har nok stor forståelse..

Mange trøste klemmer til dere! Håper at spiren fester seg neste gang for 9 hele mnd..

uffdet var trist[:(][:(][:(]sender deg en stor trøsteklem.kan godt skjønne at du vil ta en liten pause, du har nok med deg selv nå.

Å nei så utrulig trist twinanne[:(][:(][:(]

Sender ein stor klem!

ORIGINAL: vestlandsjento

Å nei så utrulig trist twinanne[:(][:(][:(]

Sender ein stor klem!

Signerer og sender varme tanker[:(]

ORIGINAL: Ivara

Dette var skrekkelig trist å lese snuppa [:(]
Skjønner godt at du har behov for en pause nå, du har nok med deg selv og din kjære i dagene fremover.

Jeg er virkelig lei meg på deres vegne, dette har du ikke fortjent! Sender over massevis av klemmer til deg vennen.

ufattelig trist twinanne[:(]
har skrevet i dagboken din........

stor klem

Ånei! Det skulle jo ikke gå slik [:(]

Sender en god klem og har full forståelse for at du tar pause.

Sender masse trøsteklemmer til seg nå. Det var jo ikke slik det skulle gå....
Klem, klem, klem, klem, klem

uff ikke noe kjekt, en blir litt satt ut under en sa.

kom tilbake når du er klar.

ORIGINAL: mklu83

Kjempe lei for at du mistet spiren!

Skjønnet at du vil ha en pause herfra for å samle krefter.. Og jentene her vet at du kommer tilbake,
og har nok stor forståelse..

Mange trøste klemmer til dere! Håper at spiren fester seg neste gang for 9 hele mnd..

ORIGINAL: snuppis!

Det var veldig trist at du fikk en SA i dag [:(]

Ta godt vare på hverandre [:)]

ORIGINAL: t.t.h.

uffdet var trist[:(][:(][:(]sender deg en stor trøsteklem.kan godt skjønne at du vil ta en liten pause, du har nok med deg selv nå.

signerar denne!

skjønner deg godt, ta deg tid og samle krefter igjen. Det er kjemp trist at spiren ikke ville gro, føler så med deg [:(] stor klem til deg

Dette var dårlige nyheter Twinanne[:(] Dette skulle jo liksom være et skikkelig bonusmirakel for dere. Godt å høre at de tar godt vare på deg på jobben og hjemme. Kos dere med hverandre og gutten deres i tiden som kommer.

Uff nei, skikkelig trist å lese, Twinanne! [&o]
Sender deg en god klem og håper virkelig du snart er gravid igjen! Mange som blir gravid rett etter en SA... Godt du har fått deg sykmelding og kan slappe av og tenke på deg selv litt. Vi tenker på deg og føler med deg!

ORIGINAL: *dreamer*

Neeeei så utrolig trist!!![:(]
Skjønner godt at du trenger en pause nå[:(]
Sender deg masse trøsteklemmer

Signerer!

ORIGINAL: Chumalunga

Det var leit å høre, det er utrolig vondt å miste når håpet først er blitt tent! Føler veldig med deg...[:(]

signerer denne, og ønsker deg masse lykke til videre, håper det ikke tar lang tid før den sitter igjen, og da hele løpet ut..
ta godt vare på hverandre!!

Back
Topp