Tar meg en pause!

Queen B

Glad i forumet
Aprilbarna`15
I morra reiser vi til Thailand, gleder meg sååå masse!! Og når jeg kommer tilbake håper jeg sola er kommet til BV, slik at alle trollene er frosset til stein [;)] Orker ikke bruke masse energi på å irritere meg over tulleinnlegg... Noen har seriøst et problem eller to..

Ta vare på spirene så lenge, og god påske! Klem [:)]

God tur [:)][:)] Husk solkrem, og ikke bli overopphetet[:)]

God tur, kos deg masse, og nyt ferien!!
du er jammen heldig som skal få litt sol og varme på kroppen!!

GOD TUR din heldiggris[:D]
thailand er suuuper flott land. Var i phuket for 2 år siden.
Aldri opplevd makan til hyggelige å hjelpsomme folk! Men pass deg for plagsomme skreddere he he

åååååå så kjekt da - gooood tur [:)][:)][:)]

god tur [:D][:D] finns ikke misunelig asso[:D][:D]

God tur Lucienne! Kos deg masse! [:)]

ORIGINAL: Julia09

God tur [:)][:)] Husk solkrem, og ikke bli overopphetet[:)]

Tusen takk, alle sammen! De som er misunnelige, kan jo bare tenke på 11 timer på flyet med en sprelsk liten toåring, så er det kanskje greit å dra på hytta likevel [;)] Men når vi endelig er framme, skal vi kose oss max!

Snakkes, jenter [:)]

Sååå hærlig! Masse god tur!!!

DET HER KUNNE DU HAR SPART DEG FOR,haha uff ble ikke SÆRLIG missunnelig kjenner jeg.[8D]

Kos deg MASSE,MASSE på tur,det blir sikkert helt knall [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lucienne

Tusen takk, alle sammen! De som er misunnelige, kan jo bare tenke på 11 timer på flyet med en sprelsk liten toåring, så er det kanskje greit å dra på hytta likevel [;)] Men når vi endelig er framme, skal vi kose oss max!

Snakkes, jenter [:)]
Okay,tar tilbake LITT,men fortsatt missunnelig.
Forresten,så må du huske å fortelle hvordan flytur og alt gikk med smått,med tanke på lengden,noken gang,GOD TUR [:D]

GOD TUUUUUUUUR!!!!!!!!!!!!!!!  [:D][:D]

Back
Topp