Jeg kjenner at jeg må rett og slett ta meg en liten pause fra forumet og internett. Jeg er blitt så urolig og googler alle symptomer og skremmer meg unødvendig mye. Vet at symptomene kommer og går, og har også lest at mensmurringer og mens lignende smerter er helt normalt, men jeg klarer ikke slappe av når jeg har pc forann meg, og googler både på norsk og engelsk døgnet rundt og får svar jeg helst ikke vil lese... Det er tidlig, så jeg er klar over at ting kan "gå galt", men det hjelper ikke for psyken min nå at jeg sitter å googler flere ganger i timen.
Jeg må bare få litt ro i meg, siden jeg ikke har noen rundt meg som vet jeg er gravid og kan prate med om dette, så må jeg bare skrive det her. Har veldig øm stram mage, menssmerter og føler alt er galt og føler meg egentlig veldig nedfor. Følge appen er jeg 6+3 idag, og håper den blir inni magen frem til oktober. Håper alt er strålende fint med den lille i magen og at jeg klarer å gi slipp på bekymringene når jeg får litt avstand fra internetten.
Ønsker dere lykke til alle sammen.

Kommer plutselig tilbake.
Jeg må bare få litt ro i meg, siden jeg ikke har noen rundt meg som vet jeg er gravid og kan prate med om dette, så må jeg bare skrive det her. Har veldig øm stram mage, menssmerter og føler alt er galt og føler meg egentlig veldig nedfor. Følge appen er jeg 6+3 idag, og håper den blir inni magen frem til oktober. Håper alt er strålende fint med den lille i magen og at jeg klarer å gi slipp på bekymringene når jeg får litt avstand fra internetten.
Ønsker dere lykke til alle sammen.

Kommer plutselig tilbake.