tar meg en liten pause..

t.t.h.

Elsker forumet
har ikke vært her inne så mye i det siste,har funnet ut at jeg trenger en pause.ønsker alle sammen kjempe masse lykke til[;)][;)][;)]skal selv i gang med 4 forsøke,men velger og ikke fokusere så mye på det,og kommer til og holde det for meg selv[;)][;)][;)]dere er helt fantastiske jenter håper det klaffer for alle sammen[;)][;)]stor klem fra meg.

Skjønner det snuppa [;)] (håper du holder meg litt oppdatert hvertfall) stor klem

ORIGINAL: Nesing

Godt med en liten pause iblant! Håper pausen gjør deg godt og at det fjerde forsøket blir nettopp det dere lykkes på. Ta godt vare på deg selv! [:)][:)]

sign denne! Masse lykke til! [:)]

ORIGINAL: Chumalunga

Masse lykke til videre! Håper en liten pause vil gjøre det godt, plei deg selv og lad opp batteriene, og kom sterkere tilbake når du er klar for det!

Håper det går bra for deg de neste gangene, og vi er her hvis du vil innom og snakke. Masse lykke til..
Klemmer fra meg.. Håper du får en fin påske

Signerer denne. Også håper jeg endring i medisinene vil gjøre susen for dere[:D]
ORIGINAL: Ivara

Håper en pause gjør deg godt [:)] Lykke til med kommende forsøk. Skal tenke på deg!! [:)]

ORIGINAL: Nesing

Godt med en liten pause iblant! Håper pausen gjør deg godt og at det fjerde forsøket blir nettopp det dere lykkes på. Ta godt vare på deg selv! [:)][:)]

Håper en pause gjør deg godt [:)] Lykke til med kommende forsøk. Skal tenke på deg!! [:)]

[:)]

ORIGINAL: t.t.h.

har ikke vært her inne så mye i det siste,har funnet ut at jeg trenger en pause.ønsker alle sammen kjempe masse lykke til[;)][;)][;)]skal selv i gang med 4 forsøke,men velger og ikke fokusere så mye på det,og kommer til og holde det for meg selv[;)][;)][;)]dere er helt fantastiske jenter håper det klaffer for alle sammen[;)][;)]stor klem fra meg.

Huff da! Får håpe at ikke dette blir noen "trend" fremover her!! Vi trenger alle dere flotte damer her inne, så vi kan støtte hverandre fremover i den tunge prosessen vi går igjennom!
Satser på at du kommer tilbake med "bolle i ovnen"[:D][:)] og er søkkfornøyd[:D][:)]

Skal sende deg masse gode tanker, og du vet hva de sier: Alle gode ting er tre, og på det fjerde skal det skje!![:D][:)]

Back
Topp