Tar meg en liten pause..

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Hei jenter!

Ser vist ut til at jeg tar meg en pause, er helt ødelagt her.. 
Kjæresten min vil ikke å få ett barn med meg likevel og ønsker jeg skal ta abort!
Men jeg kommer overhode ikke til å gjøre det..
Er bare sinnsykt sliten og lei, så tar meg en pause fra BV for å tenke og få orden på div ting..
Tenke ut hvordan tilværelsen som alenemor til 3 blir osv..  '

Snakkes jenter. 
Ta godt vare på hverandre og bebisene <3 

Klem fra *TryllTryll*

I alle dager!
Kom dette bare helt ut av det blå?

Håper du kommer frem til noe fornuftig.. vi er her hvis du trenger å være litt "anonym", ikke alltid like lett å snakke med venner og familie om alt.

Fragle1 skrev:
I alle dager!
Kom dette bare helt ut av det blå?

Håper du kommer frem til noe fornuftig.. vi er her hvis du trenger å være litt "anonym", ikke alltid like lett å snakke med venner og familie om alt.

sign!!!! God klem til deg! <3

Kjære deg, noe sånt fortjener ingen.
Får virkelig vondt av deg.. Håper kjæresten din kommer på bedre tanker og at det ordner seg for dere.
Uansett, kommer du til å bli en super alenemamma om det skulle bli tilfelle, du virker som ei sterk jente !
Håper du ikke blir borte så lenge, tenker på deg i mellomtiden...
En god klem til deg..

Kjære deg, for en situasjon han har satt deg i! Så dårlig gjort!  Håper du har noen nære å snakke med, ellers er jo vi her hvis du trenger å lufte tanker. Stor klem til deg.

Har han ikke kommet til fornuft altså? For en tulling! Skjønner at du trenger litt tid til å tenke på deg selv! :)

Altså hva er det med noen mannfolk til tider ?!? Her har dere prøvd en liten stund på å få barn, og har vært gravid en stund og gledet dere begge to også plutselig finner han ut at han ikke vil??? I mine øyne så går det ikke an å angre sånn, ikke når ting er så planlagt, det er liksom ikke som å ombestemme seg for å kjøpe en gjenstand.... Jeg håper for din del at han bare har fått kalde føtter og innser at set er noe idiotisk å være så lite mann sånn at dere finner tilbake til hverandre. Om ikke så er jeg sikker på at du klarer dette helt fint selv også. Klem til deg :)

jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å være i din situasjon, men forstår at det må være utrolig vanskelig. håper du har noen rundt deg du kan støtte deg til.jeg synes du gjør det rette med tanke på abort, om du ønsker dette barnet så skal ikke han få true deg til å fjerne det! du er tøff!

sender deg en stor klem, og ønsker deg alt godt framover!

*LC* skrev:
Kjære deg, for en situasjon han har satt deg i! Så dårlig gjort!  Håper du har noen nære å snakke med, ellers er jo vi her hvis du trenger å lufte tanker. Stor klem til deg.

vevina skrev:
jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å være i din situasjon, men forstår at det må være utrolig vanskelig. håper du har noen rundt deg du kan støtte deg til.jeg synes du gjør det rette med tanke på abort, om du ønsker dette barnet så skal ikke han få true deg til å fjerne det! du er tøff!

Sign

*LC* skrev:

Helt enig med LC. Klem fra meg også....

vevina skrev:

Sign!

Så umennesklig gjort av han! :( Tenker på deg! Håper han tar til fornuft!

Tusen takk for gode ord jenter. <3

Det er helt over og ut mellom oss nå.. Når han truer med å ta fra meg babyen om jeg ikke tar abort, da er det noe som ikke er riktig nagla i hue på han 
Jeg er livredd for å vere i nærheten av han, men han har ikke gjort meg noe fysisk vondt, så skjønner ikke hvorfor jeg er det... 
Skal bli godt å bli ferdig med skole å flytte tilbake til gamle trakter, familie og venner!

høres ut som han kanskje har litt han sliter med personlig? når man kan si noe slikt til den man venter barn med så er det noe som ikek stemmer, tror du gjør det riktige i å fortsette på egenhånd, selv om det er vanskelig.

VenterNummer2<3 skrev:
Så umennesklig gjort av han! :( Tenker på deg! Håper han tar til fornuft!

SIGN!

Han må ha mistet en skrue eller noe når han truer deg med at enten så tar du abort eller så tar jeg ungen fra deg. Er det virkelig mulig? Hva mennesker klarer å si og gjøre sjokkerer meg snart ikke lenger, for vi lever virkelig i en gal gal verden. Uff, har så vondt i hjertet mitt nå for deg. Håper alt går bra med deg? Og så håper jeg han asap skjønner at det han har sagt og gjort ikke er riktig!

Back
Topp