Tar meg en liten lur

twinanne

Forumet er livet
snakkes senere idag jenter.
Synd jeg ikke har en liten tass jeg kan ta meg en lur sammens med nå.....han har dratt i barnehagen og pappan leverer, han dukker nok opp snart....pappan mener jeg....

helt sliten jeg når pappan kler på en trøtt gutt, han er nok ikke like tolmodig som meg og da blir det enda mer sutring fra lillegutt.....hadde mest lyst til å ta over...men fant ut at det var best å la vær...da hadde nok min mann funnet dette enda mer irriterendes at jeg mener han ikke greier å kle på gutten engang[8D]

Sov godt.. [:)] 
Jeg "glemte" å legge med nedpå i sta sammen med Noah. Og plutselig var han våken igjen, og det kan bli en lang dag.. [&:] Men men. Det klarer vi!

Tidlig å sende dem i bhg ja, men DA virker å STORtrives, og da gjør det nå absolutt ingenting. Synest jeg da [:)]

ORIGINAL: filledokka

har han begynt i barnehagen alt? det var veldig tidlig..

Han liker seg der. Han har bare vært der 4 ganger foreløpig. Ettersom vi må betale fra oktober så bruker vi det også litt men ikke noen faste dager og han skal toppen være der 2 ganger i uken så langt. Dette her r første gangen han er der alene uten pappan sin.

Forstår ikke problemet jeg, han er straks 9 mnd nå.....
Og starter ikke for fult før i slutten av januar.......

Det er jo mange som ikke har tatt ut færre uker nå og har startet i barnehage....
ganske normalt det da.
Er ikke alle som kan være hjemme med dem til de er 1.5 år...da hadde ikke vi greid det økonomisk her.

Men DA er en trygg liten gutt og finner seg lett tilrette.....

ORIGINAL: filledokka

har han begynt i barnehagen alt? det var veldig tidlig..

Hadde det ikke vært for at jeg ikke har fått meg jobb, så hadde Frida gått i bhg nå. Tror hun kommer til å ha det fint i bhg. På småbarns avd er det rolig, så har ikke sett på det som noe problem hvis jeg har måttet sette henne i bhg nå.

Som twinanne sier, ikke alle har økonomi til å være hjemme til barna er 1,5-2 år.

Back
Topp